„Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZP.272.3.4.2019 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Wołów, 28.01.2019 r.
IZP. 272.3.4.2019
I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
II. Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny
III. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
1. Nazwa zadania: „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym przy ul. 1-go Maja 1A ,56-120 Brzeg Dolny.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie jest podzielone na III części n/w
część I :
Przedmiotem zamówienia jest
- wykonanie nowej wykładziny z tworzywa sztucznego w pomieszczeniach Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, (typ tarket Compact lub o podobnych parametrach, zgrzewana, atesty do stosowania w budynkach szkolnych),
- przygotowanie podłoża na powierzchni ok. 271 m2 (ustalenie kolorystyki nastąpi po wyborze oferty z Zamawiającym).
część II :
Przedmiotem zamówienia jest
- wykonanie bruzd w tynkach pod instalacje elektryczne,
- przygotowanie podłoża z wykonaniem uzupełninia tynków oraz gładzi w miejscach ułożenia przewodów i gniazd elektrycznych,
- malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi,
- malowanie rur i grzejników,
- wyniesienie i zabezpieczenie z w/w pomieszczeń wyposażenia (mebli i urządzeń) oraz wniesienie tego wyposażenia po wykonaniu prac.
część III :
Przedmiotem zamówienia jest
- demontaż starych opraw oświetleniowych,
- wymiana instalacji oświetlenia oraz opraw oświetleniowych na LED,
- wymiana instalacji zasilania gniazd,
- montaż rozdzielni z wyposażeniem dla nowej instalacji,
- wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia.
4. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części został zawarty w przedmiarach (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
IV. Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV):
45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.44.21.00-8 Roboty malarskie
45.43.21.00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
V. Termin wykonania zamówienia: 05.04.2019 r.
VI. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
− Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
− Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
− Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
− Posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia w niniejszym zapytaniu ofertowym .
VIII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru - załącznik nr 2,
3) wykaz robót- załącznik nr 3
Brak w/w dokumentów będzie podstawą do odrzucenia oferty.
VII. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
VIII.Miejsce, sposób i termin składania ofert
- 1. Termin składania ofert upływa 04.02.2019 r. o godz. 10:00
- 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,
2) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,
IX. Pozostałe informacje
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części.
- Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty,
10. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert,
11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas, kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”, nr postępowania IZP.272.3.4.2019, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
X. Załączniki do zapytania:
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie Wykonawcy
- Wykaz robót
- Przedmiary
- Wzór umowy.