W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

UNIEWAŻNIONO Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. UNIEWAŻNIONO
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IZD.272.1.21.2020
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, Plac Piastowski 2, 56-100 Wołów

IZD.272.1.21.2020                                                                                                                     Wołów, 07.10.2020 r.  

 

Zapytanie ofertowe

 

na wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

I.            Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

II.           Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

III.          Opis zamówienia:

  1. Sadzonki drzew powinny spełniać następujące warunki:
  2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

1)      gatunek i ilość drzew:

a)       lipa drobnolistna – 100 szt. drzew o wysokości co najmniej 150 cm,

2)      wymagania:

a)      przewodnik drzewa dość prosty,
b)      pączek szczytowy przewodnika wyraźnie uformowany i nieuszkodzony,
c)      pędy boczne korony drzewa równomiernie rozmieszczone, korona prawidłowo uformowana poprzez cięcie w szkółce - odpowiednio dla gatunku,
d)      przyrost ostatniego roku wyraźnie i prosto przedłuża przewodnik,
e)      drzewa z bryłą korzeniową, zabezpieczoną jutą lub siatką,
f)       2 paliki do każdego drzewa,
g)      siatka do zabezpieczenia pni drzew przed zgryzaniem przez zwierzynę,
h)      taśma do przywiązania drzew do palików,

3)      wady niedopuszczalne:

a)      silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
b)      ślady żerowania szkodników,
c)      oznaki chorobowe,
d)      martwice i pęknięcia kory,
e)      dwupędowe korony drzew formy piennej,
f)       uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)      dostarczenia sadzonek do miejsca, w którym należy dokonać nasadzeń, tj. na teren działki nr 1088/8, obręb Lubiąż,
2)      posadzenia drzew na w/w nieruchomości zgodnie z ustaleniami,
3)      podlania posadzonych drzew wodą - min. 30 l pod każde drzewo,
4)      wykonania prac będących przedmiotem zamówienia rzetelnie i terminowo z najwyższą starannością,
5)      uprzątnięcia odpadów i uporządkowania terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia,
6)      pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie realizacji zdania, wynikających z przepisów bhp i ppoż.,
7)      zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas sadzenia drzew,
8)      odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.            Wspólny Słownik Zamówień

Kod CPV: 77.21.16.00-8 sadzenie drzew
              03.45.20.00-3 drzewa

V.            Termin realizacji zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.

VI.           Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1

VII.          Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)       posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

VIII.        Kryteria oceny ofert

  1. Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:

            - cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

       2.   Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
       3.   Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
       4.   Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
       5.   Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                                       

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................   x 100

                                                              Cena brutto oferty badanej       

                                     

       6.   Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
       7.   Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
       8.   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

IX.            Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

X.            Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. Termin składania ofert upływa: 15.10.2020 r. o godz. 12.00.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  3. Oferty można składać:
a)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - Nasadzenie 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek.
b)      osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wołów, pl. Piastowski 2 (za telefonicznym powiadomieniem na nr 71 380 59 36) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - Nasadzenie 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek.
c)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego wraz z kosztorysem ofertowym jako plik załączonego do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl  z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane  w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

XI.            Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Katarzyna Jankowska, e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36;
  2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl
  3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
  4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
  5. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  8. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

 

XII.            Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana  dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia      wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-         podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-         osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
-         podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
-         zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
-         w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
-         w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00      euro.
  2. Pani/Pana  dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
  3. Posiada Pani/Pan:
−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

                                                                         

 

                                                                                                                          STAROSTA
                                                                                                                                /-/
                                                                                                                     JANUSZ DZIARSKI

                                                                                                        _______________________________

                                                                                                                    Kierownik Zamawiającego

 

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Mapka sytuacyjna
  3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy


[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego