W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zapytanie ofertowe na na dostawę i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w pasie drogi powiatowej nr 1289 D przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie w Wołowie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawę i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w pasie drogi powiatowej nr 1289D przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie w Wołowie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZD.272.1.22.2020
Zamawiający Starostwo Powiatowe w Wołowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

IZD.272.1.22.2020                                                                                   Wołów, 22.10.2020 r.


Zapytanie ofertowe
 
na dostawę i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w pasie drogi powiatowej nr 1289 D
przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie w Wołowie

  1. Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
  2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
  3. Opis zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie wraz z montażem słupa stalowego i fundamentu:

1) Dane techniczne, jakie powinien posiadać radarowy wyświetlacza prędkości:

      1. całkowite wymiary – min. 700 mm x 700 mm,
      2. wysokość cyfr prędkości – min. 340 mm,
      3. wysokość dodatkowego tekstu LED – min. 140 mm,
      4. ilość kolorów LED – 2
      5. intensywność świecenia – klasa luminacji L3 wg normy PN-EN 12966,
      6. zakres mierzonej prędkości w przedziale co najmniej: od 10 do 150 km/h z dokładnością do 1 km/h,
      7. zasięg pomiarowy w przedziale nie mniejszym niż: od 20 do 200 metrów,
      8. radary mają dokonywać pomiarów prędkości jadących samochodów i w czytelny sposób wyświetlać jej wartość,
      9. przekroczenie dozwolonej prędkości sygnalizowane będzie pulsującym czerwonym napisem „ZWOLNIJ”,
      10. nie przekroczenie dozwolonej prędkości sygnalizowane będzie pulsującym zielonym napisem „DZIĘKUJEMY”/”DZIĘKUJĘ”
      11. akumulatory – 2 szt. po min. 22 Ah,
      12. panele solarne o mocy – min. 80 W,
      13. obudowy wyświetlaczy wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych,

2) pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:

      1. montaż słupa stalowego o średnicy min. 80 mm oraz fundamentu,
      2. montaż radarowego wyświetlacza prędkości na słupie stalowym,
      3. uruchomienie z zadanymi parametrami (zakres prędkości i ustawienie powiadomień), konfiguracja urządzenia dostosowana do miejscowego ograniczenia prędkości w miejscu ustawienia,
      4. przeszkolenie co najmniej jednego pracownika Zamawiającego z obsługi oprogramowania. 

 3) Zamawiający wymaga 24 miesięcznego okresu gwarancji na cały przedmiot  zamówienia.

    2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

    1. zabezpieczenie terenu montażu wyświetlaczy oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
    2. prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcą drogi.

  IV.  Termin realizacji zamówienia:  
Wymagany termin realizacji zamówienia: w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy.

   V.  Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:


    1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1
    2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.

Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia wyjaśnień bądź dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Do oferty należy załączyć kartę /specyfikację techniczną/ produktu lub inny dokument potwierdzający spełnienie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w pkt. III ust. 1.

  VI.  Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,

2)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    VII.  Kryteria oceny ofert


  1. Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:

- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.

3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).

4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru: 

                         Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty 

Liczba punktów =…........................................................x100                                            

                                       Cena brutto oferty badanej


6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

   VIII. Termin związania ofertą


Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

     IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert


  1. Termin składania ofert upływa 29.10.2020 r. o godz. 12:00
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  3. Oferty można składać:
  1. listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – „Dostawa i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w pasie drogi powiatowej nr 1289D (Wołów-Brzeg Dolny) przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie w Wołowie”.
  2. osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wołów, pl. Piastowski 2 (za telefonicznym powiadomieniem na nr 71 380 59 36) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA – „Dostawa i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w pasie drogi powiatowej nr 1289D (Wołów-Brzeg Dolny) przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie w Wołowie”.
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego wraz z kosztorysem ofertowym jako plik załączonego do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

    X. Pozostałe informacje


    1. Osoba do kontaktu w sprawach technicznych: Tadeusz Wróblewski, tel. 606 262 761.

- w sprawach proceduralnych: Kinga Chomiak, tel. 71 380 59 36.

    2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej:

         e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl.

 3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty   elektronicznej.

4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

5. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.

6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

8. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

   XI. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
  • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
  • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
  • podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami

     5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

  • zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
  • w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
  • w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
  • przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.

    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą  przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

    8. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    9. Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.



                                                                                               STAROSTA

                                                                                                                     /-/

                                                                                                        JANUSZ DZIARSKI                    

                                                                              _______________________________

                                                                                              Kierownik Zamawiającego

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
  3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy

[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego