IZP.272.1.22.2017
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | "Hol - wyposażenie holu w meble" |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | IZP.272.1.22.2017 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 - 100 Wołow, pok. nr 5 (Biuro Podawcze) |
Powiat Wołowski unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego z dnia 10.08.2017 roku, nr sprawy: IZP.272.1.22.2017 dotyczącego wykonania i dostawy wraz z montażem mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie.
Zamawiający informuje, że unieważnia się postępowanie z uwagi na brak wpłynięcia ofert na niniejsze zadanie, jednocześnie Zamawiający powiadamia, iż w dniu 18.08.2017 roku ogłosi nowe zapytanie ofertowe dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia, a wszystkich zainteresowanych zaprasza do wzięcia w nim udziału.
IZP.272.1.22.2017 Wołów, 10.08.2017 r.
I. Zamawiający
Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP :9880219208
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznik nr 2 do zapytania.
- Zakupione meble zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego.
- Ostateczna kolorystyka mebli zostanie uzgodniona z Zamawiającym po wyborze oferty.
- Po wyborze oferty należy dokonać wizji lokalnej celem dokładnych pomiarów.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom.
VI. Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV:
39.13.00.00-2 Meble biurowe
V. Termin wykonania Zamówienia
do 09.02.2017 r.
VI. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, montażu, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
VIII. Opis przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
IX. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
X. Miejsce i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa 16.08.2017 r. o godz. 11:00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - „Hol-wyposażenie holu w meble”
2) osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - „Hol-wyposażenie holu w meble”
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w
formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (drogą elektroniczną).
XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel., e-mail)
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej, bądź na numer fax. 071/380 59 00
Mariusz Pasternak: e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36
XIII. Pozostałe informacje
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Załączniki do zapytania:
- Formularz ofertowy
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia(rysunki poglądowe)
- Formularz asortymentowo-cenowy
- Wzór umowy
STAROSTA
/-/ MACIEJ NEJMAN