,,Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ,,Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZP.272.2.25.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów ( Punkt Obsługi Klienta- pokój nr 5) |
IZP.272.2.25.2018 Wołów, dnia 20.07.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
- II. Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1-go Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny
- III. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Nazwa zadania: ,, Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu, wykonaniu, dostawie
i montażu pylonu przy Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym przy ul. 1-go Maja 1A ,56-120 Brzeg Dolny. - VI. Szczegółowy zakres:
a) zaprojektowanie i wykonanie z materiału trwałego tj. odpornego na warunki meteorologiczne,
b) z drukiem odpornym na warunki zewnętrzne i promieniowanie UV wolnostojącego, jednostronnego pylonu z podświetleniem LED, o wymiarach (minimalnej wysokości 3,5 m, przy maksymalnej wysokości 4 m, oraz o minimalnej szerokości 1,5 m przy maksymalnej szerokości 2 m. ),
c) projekt graficzny zatwierdza Zamawiający,
d) wykonanie metalowej konstrukcji nośnej pod wyżej wymienionym pylonem i zabezpieczenie tej konstrukcji pod względem antykorozyjnym, dostosowanie wysokości konstrukcji nośnej do miejsca zamontowania,
e) dostarczenie i trwałe ustawienie pylonu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- VII. Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
- VIII. Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2018 r. od dnia następnego po podpisaniu umowy.
- IX. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
- posiadają doświadczenie w realizacji pylonu
(Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 3 realizacji pylonu, na rzecz różnych podmiotów, w ostatnich 3 latach.)
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego - załącznik nr 3),
2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełny odpis z KRS (w zależności od formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert,
3) wykaz usług obejmujący: wskazanie podmiotu na rzecz którego Wykonawca realizował zamówienie, lokalizacja pylonu (nazwa miejscowości), ilość oraz rok realizacji. – załącznik nr 4
4) Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.
5) Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik nr 2
6) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów jego oferta zostanie odrzucona.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
- X. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
- XI. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- 1. Termin składania ofert upływa 30.07.2018 r. o godz. 10:00
- 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - ,,Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”,
2) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA ,,Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”,
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - ,,Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”.
- XII. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Wołowie jest Pani/Pani Tomasz Wadas, kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801 *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,, Opracowanie projektu, wykonanie, dostawa i montaż pylonu”, nr postępowania IZP.272.2.25.2018, prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
XIII . Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- XIV. Załączniki :
1) rysunek poglądowy pylonu
2) formularz oferty,
3) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4) wykaz usług,
5) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku RODO
6) projekt umowy