GK.6622.4.2018
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GK.6622.4.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta) |
Wołów, 16.08.2018 r.
GK.6622.4.2018
Zapytanie ofertowe na zadanie pn.
,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
- I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
- II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- 1. Nazwa zadania: ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
- 2. Opis przedmiotu zamówienia:
Sporządzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych wraz z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego dla :
Jednostka ewidencyjna |
Obręb |
Nr działki |
Powierzchnia ewidencyjna działki
(ha) |
Powierzchnia gruntów zalesionych
(ha) |
Brzeg Dolny |
Jodłowice |
463/1 |
2,3837 |
1,52 |
Wińsko |
Iwno |
226 |
7,3537 |
6,72 |
Wińsko |
Kozowo |
19/4 |
2,27 |
2,12 |
Wińsko |
Kozowo |
7/2 |
8,77 |
8,71 |
Wołów |
Golina |
226/2 |
6,51 |
1,72 |
razem : |
27,2874 |
20,79 |
- 3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich (art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 788) w zakresie czynności o których mowa w § 5 ust1 pkt 1-3 rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246) obejmujące między innymi analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji oraz pomiar sytuacyjny zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011r. Nr 263, poz. 1572) .
- 4. Szczegółowy zakres prac:
1) Zgłoszenie pracy geodezyjnej w ODGiK w Wołowie (pok. 36 bud. Starostwa Powiatowego
w Wołowie)
2) Analiza i ocena istniejących materiałów geodezyjnych i kartograficznych zgromadzonych w ODGiK
3) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, w tym :
a) badania profili glebowych, w tym określenie uziarnienia na poszczególnych poziomach genetycznych oraz szczegółowe określenie na mapie ewidencyjnej miejsca tych badań.
b) zaliczenie gruntów do odpowiedniego typu, rodzaju i gatunku gleby oraz klasy bonitacyjnej.
4) opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji zgodnie z §8 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów powinna zostać wykonana w obecności właściciela, którego należy powiadomić pisemnie w terminie co najmniej 7 dni od daty rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych. Fakt obecności stron powinien być odnotowany w protokole klasyfikacyjnym przez złożenie przez nich podpisu. W przypadku odmowy złożenia w protokole podpisu lub braku podpisu z jakiejkolwiek przyczyny fakt ten należy odnotować w protokole wyjaśnić jego przyczynę.
5) Wyłożenie projektu gleboznawczej klasyfikacji do wglądu dla zainteresowanych stron.
6) Określenie współrzędnych punktów załamania konturów klasyfikacyjnych oraz punktów przecięcia się konturów z granicami działek ewidencyjnych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1034 ze zm.) danymi ewidencyjnymi w zakresie użytków gruntowych są :
- numeryczny opis przebiegu granic konturów użytków i klas bonitacyjnych
- oznaczenie użytków gruntowych, oznaczenie klas bonitacyjnych w granicach poszczególnych konturów, numery konturów użytków.
- przebieg konturów klasyfikacyjnych przyjmuje się na podstawie mapy klasyfikacji zgodnie z §8 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i zamyka się w granicach konturów gruntów rolnych i leśnych.
7) Obliczenie niezbędnych do sporządzenia wykazu zmian gruntowych, obliczenie powierzchni konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych należy wykonać osobno dla każdej jednostki rejestrowej.
8) Skompletowanie operatu technicznego klasyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisani prawa geodezyjnego, który będzie stanowił podstawę do wydania decyzji administracyjnej w sprawie ustalenia klasyfikacji i wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Operat i wykazy zmian powinny zawierać:
- ustalenie zasięgu gruntów podlegających klasyfikacji
- mapy wywiadu terenowego
- szkice polowe pomiaru
- dzienniki pomiaru
- obliczenia
- wykazy współrzędnych
- rozliczenia użytków i klas w działkach
- wykazy zmian danych ewidencyjnych
- protokół klasyfikacyjny z załącznikami (w tym dokumentacja z oględzin i opisy odkrywek)
- zawiadomienia o wszczęciu postępowania
- kopia upoważnienia Starosty Wołowskiego dla klasyfikatora do przeprowadzenia klasyfikacji
- szkic klasyfikacyjny
- mapa klasyfikacyjna
- mapa numeryczna z konurami użytków gruntowych w standardzie gml lub dxf
- profile odkrywek glebowych
9) Poza dokumentami wymienionymi w punkcie 6 wchodzącymi w skład operatu, Wykonawca pracy dodatkowo przedłoży 4 egzemplarze mapy klasyfikacyjnej oraz 4 egzemplarze każdego wykazu zmian danych ewidencyjnych. Dokumenty te będą niezbędne do wydania decyzji klasyfikacyjnej.
Ponowne wykonanie czynności, o których mowa w §5 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w przypadku uznania przez Starostę zgłoszonych przez strony zastrzeżeń, oraz wprowadzenie stosownych zmian w projekcie ustalenia klasyfikacji Wykonawca wykona w ramach rękojmi umowy.
- III. Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 71.35.15.00--8
- IV. Termin wykonania zamówienia: do 28.09.2018 r
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędne do realizacji
zamówienia lub osoby, które takie uprawniania posiadają (uprawniania z zakresu 1);
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i dysponują potencjałem technicznym
i kadrowym gwarantującym wykonanie zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg oświadczenia załączonego do zapytania ofertowego (załącznik nr 2) oraz wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego)
- I. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
- Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykaz osób – według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
- Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku RODO- według druku, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
- W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kopie umowy spółki wraz z aneksami (jeżeli były zawierane). Kopie dokumentów muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
- Pełnomocnictwo-jeżeli dotyczy
- II. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
- III. Opis sposobu obliczenia ceny
- Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- 1. Termin składania ofert upływa 23.08.2018 r. o godz. 12:00
- 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
2) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
- 3. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
- 4. Oferty niekompletne lub złożone po terminie składania ofert zostaną przez Zamawiającego odrzucone.
- V. Pozostałe informacje
- Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania „ z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
- Osoba do kontaktu: Sylwia Kaduszkiewicz-Schwarz, e-mail: sylwia.kaduszkiewicz-schwarz@powiatwolowski.pl. tel. 071/ 380 59 54
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas, kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801 *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich” nr postępowania GK.6622.4.2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- VI. Załączniki do zapytania:
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie wykonawcy,
- Wykaz osób,
- Oświadczenie o spełnianiu obowiązku RODO
- Wzór umowy.
________________________
Kierownik Zamawiającego