W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Wniosek o wydanie zaświadczenia o lasach

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

Wniosek o wydanie zaświadczenia o lasach

Uzyskanie zaświadczenia dotyczącego objęcia działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej wydaną na podstawie inwentaryzacji stanu lasów

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
pokój nr 32 (II piętro)
Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45
 sekretariat: (71) 380-59-01
 Kierownik Wydziału Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa: (71) 380-59-33

Podstawa prawna

- Art. 37a ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.
  2. Dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty

  1. 1.        ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
  2. 2.        art. 6 ust. 1 – obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie pozwolenia

Opłatę za wydanie decyzji należy na konto Urzędu Miejskiego w Wołowie:

Bank Spółdzielczy w Żmigrodzie/Wołów nr konta 82 9598 0007 0200 2013 2002 0001            z adnotacją "za wydanie zaświadczenia” lub „za pełnomocnictwo”

Wysokość opłaty skarbowej:

  1. Zgodnie z art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, wydanie zaświadczenia objęte jest opłatą skarbową w wysokości 17 zł.
  2. Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury      - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

Miejsce złożenia dokumentów:

Punkt Obsługi Klienta, pokój nr 5 - parter (71) 380-59-20

 

Termin załatwienia

W terminie 7 dni od złożenia kompletnego wniosku.

Sposób załatwienia

  1. Wydanie zaświadczenia.

Tryb odwoławczy

Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu za pośrednictwem Starosty Wołowskiego w terminie 7 dni od daty otrzymania.

Odwołanie należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Wołowie, pok. nr 5.

Załączniki

Powiadom znajomego