IZP.272.3.1.2019                                                                                             Wołów, 10.01.2019 r.

 
Zapytanie ofertowe
na „Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP IV”

 

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.

II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

III.    Nazwa zadania: Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” ETAP IV”.

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej etap IV w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie”.

2.       Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do zapytania).

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień: 

USŁUGI PROJEKTOWE WG SŁOWNIKA CPV

71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego

71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

V.      Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2019 r. od daty podpisania umowy

VI.    Warunki udziału w postępowaniu:

a)      Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,

b)      Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)       Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone o oświadczenie  stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

d)      Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, w tym jedną o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony usług, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług.

 

VII.  Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wykaz usług – według druku, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VIII.                       Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …............................................................................... x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

IX.    Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  17.01.2019 r.  o godz. 11:00.

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA „Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP IV”,

2)      osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP IV”

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA NA Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP IV”.

 

                IX.            Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
  2.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
  5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  6. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,

2)       administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;

3)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP IV”, nr postępowania IZP.272.3.1.2019,  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 

5)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)       posiada Pani/Pan:

-         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

-         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

-         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)       nie przysługuje Pani/Panu:

-         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

X.       Załączniki do zapytania:

  1. Opis przedmiotu zamówienia (zał. 1A – opis, zał. 1B – projekt).
  2. Formularz oferty.
  3. Oświadczenie Wykonawcy.
  4. Wykaz usług.
  5. Wzór umowy.

 

 STAROSTA WOŁOWSKI

/-/ Janusz Dziarski
________________________
Kierownik Zamawiającego
 

 

 



Załączniki:

Pobierz PEŁNĄ TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Pobierz załącznik nr 1A (opis przedmiotu zamówienia)
Pobierz Załącznik nr 1B (dokumentacja projektowa)
Pobierz załączniki nr 2,3,4 w wersji edytowalnej
Pobierz załącznik nr 5 - Wzór umowy