IZP.272.2.49.2018
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Konserwacja dźwigu osobowego w Starostwie Powiatowym w Wołowie |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZP.272.2.49.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta |
Wołów, 27.11.2018 r.
IZP.272.2.49.2018.1
- I. Zamawiający: Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
- II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług przez Wykonawcę w zakresie konserwacji urządzenia dźwigowego oraz prowadzenie pogotowia na wypadek awarii dźwigu hydraulicznego o numerze fabrycznym 48250 i numerze ewidencyjnym N3128009467, znajdującego się w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów. Urządzenie podlega dozorowi UDT.
IV. Kod CPV: 50.75.00.00-7 – Usługi w zakresie konserwacji wind
50.53.14.00-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
V. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
VI. Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Do oferty należy załączyć:
1) kopię aktualnego KRS lub wypisu z CEiDG Wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem
2) zestawienie i referencje potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 5 zamówień podobnego rodzaju jakie jest przedmiotem zamówienia,
3) kopia polisy poświadczona za zgodność z oryginałem
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu 71-380-59-00 lub drogą elektroniczną zamowienia@powiatwolowski.pl
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych:
Ewelina Dziadykiewicz, tel. 71 380 59 36
e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
w sprawach merytorycznych:
Mariusz Pasternak, tel. 71 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.
- IX. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
- Termin składania ofert upływa 03.12.2018 r. o godz. 10:00.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
a) listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na „konserwację windy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”
b) osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na „konserwację windy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. z dopiskiem oferta
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty niekompletne będą podstawą do odrzucenia oferty.
- X. Opis sposobu obliczenia ceny
- Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto/m-c oraz cenę brutto za okres 12 miesięcy przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia (w tym dojazd).
XI. Kryteria oceny ofert
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
kryterium cena/1 miesiąc - 100%=100 pkt
Ocenie zostanie poddana cena/za 1 m-c oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto/m-c najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ............................................................................................ x 100
Cena brutto/m-c oferty badanej
Wykonawca określa cenę miesięcznej realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
XII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- O wyborze oferty zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- XIV. Inne informacje:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „konserwacja windy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”
- nr postępowania IZP.272.2.49.2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XV. Załączniki do zapytania
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- Formularz ofertowy,
- Wzór umowy.
_____________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.