IZP.272.2.58.2018
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IZP.272.2.58.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta) |
Powiat Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego z dnia 05.12.2018 r., gdzie przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, Godzięcin 50 D, 56-120 Brzeg Dolny złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa oferenta, adres |
Wartość brutto ogółem |
Podsumowanie |
1. |
Spółka Jawna T & J Tyrakowski, Jachnik ul. Sławoszewska 2b 63-220 Kotlin |
106 948,50 zł |
OFERTA WAŻNA/OFERTA WYBRANA |
2. |
KDM POLSKA Sp. Komandytowa Krępice, ul. Wrocławska 44 55 – 330 Miękinia |
108 768,90 zł |
OFERTA WAŻNA |
3. |
GAZ PETROL Sp. z o.o. ul. 1 Maja 90 55-080 Kąty Wrocławskie |
107 858,70 zł |
OFERTA WAŻNA |
Jedynym kryterium oceny była najkorzystniejsza, tj. najniższa cena brutto .
Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Spółka Jawna T & J
Tyrakowski, Jachnik
ul. Sławoszewska 2b
63-220 Kotlin
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i złożył wszystkie wymagane dokumenty w niniejszym postępowaniu.
Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy.
STAROSTA
/-/ Janusz Dziarski
Wołów, 05.12.2018 r.
IZP.272.2.58.2018
I. Zamawiający:
Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, działający w imieniu:
Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, ul. 1 – go Maja 21, 56 – 120 Brzeg Dolny.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1968) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w 2018r. w szacunkowej ilości 37 000 l.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011 oraz odpowiadać warunkom technicznym WT-98/MZRiP S.A./99 i posiadać następujące minimalne parametry:
a) Gęstość w temp.15°C max.860 (kg/m³),
b) Wartość opałowa min. 42,8 (MJ/kg),
c) Lepkość kinematyczna w 20°C max.6,00 (mm²/s),
d) Temperatura zapłonu min. 62°C,
e) Zawartość siarki max.0,10 (% m/m),
f) Skład frakcyjny:
- do temp. 250°C destyluje max.65 (% V/V),
- do temp. 350°C destyluje max.85 (% V/V),
- Pozostałości po spopieleniu max.0,01 (mg/ litr),
- Zawartość wody max.200 (mg/kg),
- Zawartość zanieczyszczeń stałych max.24 (mg/kg),
- Temperatura płynięcia max.- 20°C
2) Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w 2019 roku.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz warunków atmosferycznych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
5) Sposób realizacji dostaw:
a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
b) Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy,
c) Wykonawca dostarczy olej opałowy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od telefonicznego/fax/mail zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00 do kotłowni mieszczącej się w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D. Dostawa będzie potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym w szczególności dowodem dostawy, oraz świadectwem jakości.
d) Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.
e) Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną,
f) Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
6) Ceny świadczonych usług mogą ulegać zmianie jedynie w momencie:
a) zmiany cen producenta (niezbędne jest przedstawienie udokumentowanego, pisemnego potwierdzenia przez producenta o wzroście cen, lub wydruku o zmianie cen hurtowych paliw dla autocystern z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzonego pieczęcią dostawcy) na produkt, będący przedmiotem zamówienia, nie więcej jednak niż o udokumentowany wskaźnik %, o jaki producent zmienił cenę,
b) zmiany ilości dostarczanego oleju opałowego w odniesieniu do szacowanej w § 1 ust. 6 niniejszej umowy,
c) zmiany podatku VAT,
d) podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP.
- Pozostałe istotne warunki zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej umowy (Wzorze umowy).
V. Wspólny słownik zamówień:
Kod CPV
09.13.51.00-5 Olej opałowy
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
- VII. Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- O świadczenie usług mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w celu udokumentowania tego złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) złożą kompletną i poprawnie sporządzoną ofertę. Ważne będą oferty złożone wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej w sposób następujący: Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”.
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu +48 71 380 59 00 lub drogą elektroniczną na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl
IX. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
W sprawach proceduralnych:
- Angelika Błońska, tel. (71) 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,
W sprawach merytorycznych:
- Urszula Ochmańska, tel. (71) 319 51 79, e-mail: sekretariat@zprbrzegdolny.pl.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.
X. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
- Termin składania ofert upływa 12.12.2018 r. o godz. 13.00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,
2) osobiście w: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
- W formularzu cenowym należy wyliczyć ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT, a następnie tak obliczone wartości ogółem przenieść do formularza ofertowego.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
XII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
kryterium cena - 100%=100 pkt
Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
XIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” kserokopię koncesji.
- Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1968 z późn. zm.).
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 5 D”, nr postępowania IZP.272.2.58.2018, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XV. Załączniki do zapytania
- Formularz ofertowy,
- Formularz cenowy,
- Specyfikacja techniczna oleju,
- Wzór umowy.
/-/ Janusz Dziarski
_____________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.