Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w przewidywanej ilości 50 t
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w przewidywanej ilości 50 t |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZD.272.3.41.2019 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powitowe w Wołowie, pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, Pokój nr 5 Punkt Obslugi Klienta |
IZD.272.3.41.2019.2 Wołów, 11.12.2019 r.
Zapytanie ofertowe
na zadanie pn. „Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w przewidywanej ilości 50 t”
I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis zamówienia:
- Zamówienie obejmuje zakup i dostawę transportem Wykonawcy mieszanki mineralno – asfaltowej, nie wymagającej nanoszenia powłok emulsyjnych i uszczelniających do wbudowania na zimno. Rozładunek masy po stronie Zamawiającego.
- Mieszanka wykorzystywana będzie do napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych – wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego, dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego, w okresie, kiedy nie ma technologicznej możliwości uruchomienia napraw masą na gorąco lub grysami i emulsją.
- Realizacja dostaw odbywać będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do 23 grudnia 2019 r., na bazę Zamawiającego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie.
- Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości zamówienia w przypadku zwiększenia wysokości środków finansowych przeznaczonych na dostawę mieszanki na zimno.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
IV. Wspólny Słownik Zamówień
CPV 44.11.36.00-1 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
V. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 23.12.2019 r.
VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert: - cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
- Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
- Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
8. Niespełnianie przez Oferenta któregokolwiek z wymienionych w pkt VII warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
10. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa: 16.12.2019 r. o godz. 11:00.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
- Oferty można składać:
a) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA „Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w przewidywanej ilości 50 t”,
b) osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie (pok. nr 5) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA „Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w przewidywanej ilości 50 t”,
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączonego do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XI. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu: Pan Tadeusz Wróblewski, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, tel. 606-262-761.
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej: e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
XII. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
- Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
- w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z up. Starosty
- / -
Jarosław Iskra
Wicestarosta
______________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
- Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.