IZD.272.1.6.2020
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w m. Brzeg Dolny w zakresie DW 341 oraz DP nr 1353 D ul. Sienkiewicza ” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZD.272.1.6.2020 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów |
IZD.272.1.6.2020 Wołów, 20.04.2020 r.
I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis zamówienia:
- Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie opracowania projektu stałej organizacji ruchu w obrębie miasta Brzeg Dolny, która ma celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych do PCC ROKITA drogą wojewódzką nr 341 – obwodnica Brzegu Dolnego – jako obowiązujący kierunek, który wykluczy zjazd na ul. Puka, Naborowską, Dębową w Brzegu dolnym oraz w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów na ul. Sienkiewicza w obrębie PCC ROKITA wykonanie przejść dla pieszych i powierzchni wyłączonych, zgodnie z zaprojektowanym schematem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Dokumentacja projektowa powinna zawierać również wykonanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót na wyniesienie projektu w teren.
- Termin wykonania projektu wraz z jego uzgodnieniami i zatwierdzeniem w Urzędzie Marszałkowskim we Wrocławiu ustala się do dnia 31.08.2020 r.
- Dokumentacja projektowa, powinna zawierać:
a) niezbędne plany, rysunki bądź schematy przedstawiające rozwiązania projektowe wraz z opisem technicznym a także kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót w formie papierowej – 3 egz.
b) wersję elektroniczną projektu na płycie CD – 1 egz.
c) wersję elektroniczną kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót w formie pliku z rozszerzeniem .ATH, .ATH2, .KST, .XLSX, .XLS na płycie CD – 1 egz.
IV. Termin realizacji zamówienia:
- Termin wykonania dokumentacji projektowej: do dnia 30.06.2020 r.
- Termin uzyskania uzgodnień i zatwierdzenia: do dnia 31.08.2020 r.
V. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1;
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert: cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
- Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
6. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
8. Niespełnianie przez Oferenta któregokolwiek z wymienionych w pkt VII warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
10.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
VIII. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa: 28.04.2020 r. o godz. 13:30.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
- Oferty można składać:
a) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w m. Brzeg Dolny w zakresie DW 341 oraz DP nr 1353 D ul. Sienkiewicza”,
b) osobiście w Starostwie Powiatowym w Wołowie (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr tel. 71 380 59 36) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA „Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w m. Brzeg Dolny w zakresie DW 341 oraz DP nr 1353 D ul. Sienkiewicza”,
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularzaofertowego jako plik załączony do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
X. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu:
Pan Tadeusz Wróblewski, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, tel. 606-262-761.
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej: e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
XI. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
-
Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan:
- Nie przysługuje Pani/Panu:
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Schemat przejść dla pieszych i powierzchni wyłączonych
2. Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
3. Załącznik nr 2 – Formularz oferty.
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.