Zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Prace naprawcze istniejącego odwodnienia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 - skrzyżowanie ulicy Wojska Polskiego z ulicą Witosa w miejscowości Lubiąż”.
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Prace naprawcze istniejącego odwodnienia w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 - skrzyżowanie ulicy Wojska Polskiego z ulicą Witosa w miejscowości Lubiąż” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZD.272.1.15.2020 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 (Punkt Obsługi Klienta) |
Wołów, 18.08.2020 r.
IZD.272.1.15.2020.2
nr 338 - skrzyżowanie ulicy Wojska Polskiego z ulicą Witosa w miejscowości Lubiąż”
I. Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, NIP 988-02-19-208
II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac naprawczych istniejącej kanalizacji burzowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 - skrzyżowanie ulicy Wojska Polskiego z ulicą Witosa w miejscowości Lubiąż w ramach bieżącego utrzymania dróg.
Stan istniejący:
a) istniejące korytka ściekowe dł. 38 mb - zniszczone, popękane,
b) zniszczony istniejący krawężnik na dł. 20 mb,
c) załamana kratka ściekowa,
d) zapadnięty istniejący wpust studni kanalizacji burzowej w km. 32 + 200 str. L.
Prace do wykonania:
a) rozebranie zniszczonych korytek ściekowych dł. 38 mb,
b) wykonanie nawierzchni bitumicznej w miejscu rozebranych korytek ściekowych,
c) rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr 5 cm wraz z podbudową tłuczniową w celu wykonanie przykanalika 12 m2,
d) odbudowa zniszczonej kratki ściekowej i przykanalika fi 160 dł. 19 mb,
e) ustawienie krawężnika w miejscu zniszczonego na dł. 20 mb,
f) regulacja wysokościowa istniejącego wpustu w km. 32 + 200, poprzez wycięcie istniejącej nawierzchni bitumicznej, regulacja wysokościowa wpustu oraz odtworzenie nawierzchni bitumicznej gr 5 cm, 0,28 m3.
IV. Szczegółowy zakres prac został zawarty w przedmiarze robót (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
V. Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV):
45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
VI. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
VII. Warunki udziału w postępowaniu.
-
O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
VIII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Kosztorys ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 3;
- Formularz ofertowy – według druku, który stanowi załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według druku, który stanowi załącznik nr 2;
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
IX. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa 24.08.2020 r. godz. 11:00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
XI. Pozostałe informacje
-
Osoba do kontaktu: Tadeusz Wróblewski, tel.: 606-262-761, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
-
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
-
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.
-
Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp.
-
Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
-
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
- SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
-
Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
b) w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XII. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Kosztorys ofertowy
- Przedmiar robót
- Wzór umowy
Kierownik Zamawiającego
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.