W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy PCPR.EFS.8.2020
Zamawiający Powiat Wołowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów


PCPR.EFS.8.2020                                                                                              Wołów, 28.09.2020 r.

  

Zapytanie ofertowe Nr PCPR.EFS.8.2020
na zadanie pn.
„Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”



I. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24,                 56-100 Wołów.
II. Tryb udzielenia zamówienia: art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływaniem nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz. 374)
III. Opis przedmiotu zamówienia: „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”, w związku z realizacją projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014- 2020.

IV.                Szczegółowy opis:

1)      wersalka z bokami granatowa  115/200 – 2 szt.,

2)      szafa ubraniowa dwuskrzydłowa (wieszaki + półki) 80/120 lub 130, głęb. 55 – 2 szt.,

3)      biurko z szafką szer. 120 głęb. 50 – 2 szt.,

4)      fotel typu Uszak granatowy, szer. max 77 – 2 szt.,

5)      stolik kawowy koło ᴓ 50 wys. 60 – 2 szt.,

6)      krzesło tapicerowane granatowe – 2 szt.,

7)      pufa granatowa wys. 40-45 okrągła/kwadrat – 4 szt.,

8)      kozetka szer. ok 55/188 (z regulacją kąta pochylenia wezgłowia) – 1 szt.,

9)      szafa medyczna wys. 180, szer. max 60cm, głęb. ok 45 – 1 szt.

Uwaga: kolory mebli tapicerowanych muszą być jednakowe lub do siebie zbliżone;

             Kolor mebli drewnianych: szaf, biurek, stolików – SONOMA.

 

UWAGA:

Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów wyjaśnień lub dokumentów w powyższym zakresie.

 

Wyposażenie musi być objęte gwarancją producenta, a niezbędne dokumenty gwarancyjne powinny być przekazane w dniu dostawy i montażu.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na montaż mebli.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych wad wynikających z nienależytego wykonania montażu wyposażenia.

 

V. Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy.

VI. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)      Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
b)      Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia,
c)       Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

VII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy:

1.      Formularz oferty – według  druku, który stanowi załącznik nr 1,

2.      Formularz asortymentowo – cenowy – według  druku, który stanowi załącznik nr 3,

3.      Oświadczenie Wykonawcy – według  druku, który stanowi załącznik nr 4.

 

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wymienione powyżej dokumenty.

Zamawiający zastrzega możliwość jednokrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

VIII. Kryteria wyboru ofert

Kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................   x 100

                                                   Cena brutto oferty badanej

 

IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  05.10.2020 r. o godz. 12:00

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”;
2) osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”;

3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: pcprwolow@wp.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do miejsca kwarantanny/izolacji”.

 

X. Pozostałe informacje

1.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.       Osoba do kontaktu: Małgorzata Tkaczyk – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, e-mail: pcprwolow@wp.pl, tel. 71 389 53 00;
3.       Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
4.       Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej lub poczty elektronicznej.
5.       Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływaniem nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz. 374).
6.       Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
7.       Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
8.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
9.       Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

 

XI. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wołowie reprezentowane przez Kierownika, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 24, tel.: +48 71 389 53 00.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: jn4consulting@gmail.co  tel. 511379176.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-        podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-        osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
-        podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
       5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
-        zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
7.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

8. Posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

XII. Załączniki do zapytania:

1.      Załącznik nr 1 – Formularz oferty.

2.      Załącznik nr 2 – Wzór umowy.

3.      Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo – cenowy.

4.      Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy.

              

                                                                                                                            

 

                                                                                                    Kierownik Powiatowego Centrum
                                                                                                                                     Pomocy Rodzinie w Wołowie
                                                                                                                                                             /-/
                                                                                                                                                Małgorzata Tkaczyk
__________________________________
Kierownik Zamawiającego

 

 

Projekt pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19”

w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020.



[1]              Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2]              Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego