Wykonanie wraz z dostawą tablic turystyczno - informacyjnych oraz ulotek informacyjnych w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie wraz z dostawą tablic turystyczno - informacyjnych oraz ulotek informacyjnych w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZD.272.1.1.2021 |
Zamawiający | Starostwo Powiatowe w Wołowie |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Modyfikacja z dnia 18.01.2021 r.
IZD.272.1.1.2021 Wołów, 15.01.2021 r.
- Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych do zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) w trybie zapytania ofertowego.
III. Opis zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą tablic turystyczno – informacyjnych oraz ulotek informacyjnych w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I – Tablice turystyczno-informacyjne
- Wymagania dotyczące tablic:
-
- Wykonanie oraz dostawa tablic informacyjnych w ilości 7 szt. w formacie: 100 x140 cm;
- Wykonanie oraz dostawa tablic informacyjnych w ilości 2 szt. w formacie: 60 x 80 cm;
- Tablice należy wykonać z trwałego materiału PCV;
- Nadruk kolorowy powinien zostać wykonany w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti);
- Napisy na tablicy powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały;
- Wzory tablic informacyjnych w wersji elektronicznej zostaną wykonane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy;
CZĘŚĆ II – Ulotki informacyjne
- Wymagania dotyczące ulotek:
-
- Druk i dostawa ulotek – 1000 sztuk;
- Format A4 składanych do DL w "U" zadruk 4x4;
- Papier kreda połysk 130g;
- Dostawa zamówionych ulotek do siedziby Zamawiającego;
- Projekt ulotek zostanie dostarczony przez Zamawiającego.
IV. Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV: 30195000-2 Tablice
79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
V. Termin realizacji zamówienia:
- Wymagany termin realizacji zamówienia: 7 dni od dnia podpisania umowy.
VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
- Formularz oferty – według druku, który stanowi załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru –załącznik nr 2.
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia wyjaśnień bądź dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:
- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ….......................................................................x 100
Cena brutto oferty badanej
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa: 21.01.2021 r. o godz. 14:00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
- Oferty można składać:
- listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - wykonanie wraz z dostawą tablic turystyczno – informacyjnych w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wołów, pl. Piastowski 2 (za telefonicznym powiadomieniem na nr 71 380 59 36) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - wykonanie wraz z dostawą tablic turystyczno – informacyjnych w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego wraz z kosztorysem ofertowym jako plik załączonego do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
XI. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu: Katarzyna Jankowska, e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36;
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 2019) tj. zamówienie, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto.
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
XII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
- Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ‘’ustawy PZP’’,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
- w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
- przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
STAROSTA
/-/
JANUSZ DZIARSKI
_______________________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.