W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IR.272.1.19.2024 parking POWŚDS

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Budowę parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.272.1.19.2024
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert listownie, osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 lub mailowo: zamowienia@powiatwolowski.pl
rozstrzygnięcie

Zamawiający informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

Zakład Robót Drogowych Mostowych i Ogólnobudowlanych „ZADROBUD II” 

Sp. Jawna S. Tomczak, S. Tomczak

ul. Ścinawska 28, 56 – 100 Wołów

z ceną wykonania zamówienia: 64 033,43 zł brutto. 

Uzasadnienie wyboru: 

W/w Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i uzyskał 100 punktów w kryterium cena oraz złożył wymagany komplet dokumentów.

IR.272.1.19.2024                                                                                                                  Wołów, dnia 30.08.2024 r.                                                   

Zapytanie ofertowe: „Budowa parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”.

 

 

I.        Zamawiający:  Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów 

II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 1605) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.

III.     Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie refundowanych ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”. Zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem. 

2. Zadanie będące przedmiotem zapytania obejmuje:

a)       budowę parkingu z kostki betonowej o wymiarach 9x11,50m (kostka inwestora),

b)      budowę chodnika z kostki betonowej o długości 26,3 mb i szerokości 1,5 m ( kostka inwestora),

c)       naprawę istniejącego, uszkodzonego chodnika stanowiącego dojście do wejścia głównego budynku o długości 29 mb i szerokości 1,5 m,

d)      roboty pomiarowe,

e)      rozebranie podbudowy betonowej- grubość 20 cm,

f)        rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem,

g)       rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej,

h)      wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i wyładunku na składowisko wykonawcy, łącznie z kosztami utylizacji,

i)        roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na składowisko wykonawcy, łącznie z kosztami utylizacji – w miejscach trudnodostępnych i w obrębie sieci (w razie konieczności wykonywać roboty w sposób ręczny pod nadzorem operatora sieci),

j)        rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe,

k)       ławy pod obrzeża, betonowa z oporem,

l)        obrzeża betonowe, 30 x 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,

m)    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,

n)      podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna- grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,

o)      podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,

p)      podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5-5 Mpa, grubość podbudowy po zagęszczeniu 6 cm,

q)      nawierzchnie z kostki brukowej betonowej- grubość 8 cm na podsypce z miału kamiennego, kostka szara (kostka inwestora),

r)       transport kostki betonowej w ilości 28 palet – 2 kursy z załadunkiem na bazie zamawiającego zlokalizowanej na ul. T. Kościuszki 27 w Wołowie.

 

IV.    Miejsce wykonania zamówienia: Powiatowy Ośrodek Wsparcia – Środowiskowy Dom Samopomocy w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56 – 100 Wołów. 

 

V.      Termin wykonania zamówienia:

- od dnia zawarcia umowy do 30.11.2024 r.

 

VI.    Oferty częściowe 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VII.  Wymagania/Warunki udziału w postępowaniu:

O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

-        posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wg oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania;

-        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:  Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością przynajmniej 1 robotę budowlaną zbliżoną do przedmiotu zamówienia – wg oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie wskazanych usług.

-        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – wg oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

 

VIII.                       PODSTAWY WYKLUCZENIA 

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)      nie podlegają wykluczeniu,

b)     spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.     Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

a)      Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b)     Została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,

c)    Została złożona po terminie składania ofert, określonym z niniejszym zapytaniu ofertowym. 

 

IX.    Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

X.      Oświadczenia i dokumenty, które winni złożyć Wykonawcy. Opis przygotowania oferty.

1.       Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.

2.       Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

3.       Oferta ma zawierać:

a)       Kompletny, wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego postępowania,

b)      Kosztorys cenowy, 

c)       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania,

d)      Oświadczenie dot. posiadanego doświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego postępowania,

e)      Jeśli ofertę składa Pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 

4.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia wyjaśnień bądź dokumentów, które były wymagane przez Zamawiającego, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnione postępowania. 

5.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.  

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione w punkcie 3 dokumenty, podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.

 

XI.    Kryteria oceny ofert

1.       Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert: 

- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

2.       Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

3.       Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. 

4.       Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

5.       Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

6.       Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................  x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej       

 

7.       Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części postępowania. 

8.       Nie spełnianie przez Oferenta któregokolwiek z wymienionych w Rozdziale VIII warunków skutkuje odrzuceniem oferty.

9.       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

 

XII.  Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa: 06.09.2024 r. o godz. 11:00. 

2.       Ofertę należy złożyć: 

1)      za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl z dopiskiem OFERTA - „Budowa parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”.  Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF;

2)      osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - „Budowa parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”.

3)      listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Budowa parkingu i dostosowanie ciągów pieszo – jezdnych, chodników przy Powiatowym Ośrodku Wsparcia – Środowiskowym Domu Samopomocy w Wołowie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar B”.

 

XIII.  Istotne postanowienia umowy i zmiany umowy. Unieważnienie postępowania. Pozostałe informacje.

Wspólny kod zamówień – CPV:  

45.00.00.00 – 7 Roboty budowlane

45.10.00.00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę 

45.11.10.00 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45.22.33.0 – 9 Roboty budowlane w zakresie parkingów

 

1.       Osobami upoważnionymi do kontaktu są:

a)      w sprawach związanych z procedurą postępowania: 

- Angelika Błońska, tel. 71 3805909.

- Anna Szadkowska-Czupa, tel. 71 3805909.

b)      w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: 

- Marta Gliszczyńska, tel. 71 3894290.

2.       Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który przedstawił najniższą ofertę

3.       Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).

4.       Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 09.

5.       Zamówienie publiczne do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych do zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP).

6.       Zamawiający udzieli wyjaśnień dot. treści zapytania ofertowego, nie później jednak niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku konieczności zmiany treści zapytania ofertowego, odpowiednio do zmiany może ulec przesunięciu termin składania ofert. Po upływie terminu wskazanego w zdaniu pierwszym, Zamawiający może udzielić odpowiedzi na zadanie pytanie, nie zmieni to jednak terminu składania ofert. 

7.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

8.       Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego postępowania.

9.       Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte są we wzorze umowy.

10.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

11.   Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej. 

12.   Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 

- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.

Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

-       podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,

-       osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,

-       podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

Okres przechowywania danych:

a)      w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

b)     w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:

-       przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,

-       dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, 

-       w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

Posiada Pani/Pan:

−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

 

XIV.                       Załączniki do postępowania:

1)           Formularz ofertowy – załącznik nr 1,

2)           Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2,

3)           Oświadczenie Wykonawcy (doświadczenie) – załącznik nr 3,

4)           Wzór umowy – załącznik nr 4.

5)           Przedmiar – załącznik nr 5.

6)           Projekt budowlany wraz mapą zagospodarowania terenu i zgłoszeniem robót budowlanych – załącznik nr 6. 

 

STAROSTA WOŁOWSKI

/-/ JAN JANAS

 

WICESTAROSTA WOŁOWSKI

/-/ BEATA GRYGA 

 

……………………………………………………………

Kierownik Zamawiającego

Załączniki

Powiadom znajomego