WIT.272.1.31.2024 przeglądy okresowe mostów i dróg
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie przeglądów okresowych 5 – letnich (rozszerzonych) obiektów mostowych oraz dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim |
---|---|
Status zamówienia | aktualne |
Nr sprawy | WIT.272.1.31.2024 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. |
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający.
Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2
56-100 Wołów, NIP: 988-02-19-208, tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00.
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320).
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów okresowych 5-letnich (rozszerzonych) obiektów mostowych oraz dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.
2. Do głównych obowiązków usługodawcy będzie należało:
1) Wykonanie przeglądów pięcioletnich rozszerzonych stanu technicznego dróg powiatowych o dł. ok 221 km (wraz z dokumentacją zdjęciową) – zestawienie dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 4;
2) Wykonanie przeglądów pięcioletnich rozszerzonych stanu technicznego obiektów mostowych (wraz z dokumentacją zdjęciową) – zestawienie obiektów mostowych zgodnie z załącznikiem nr 3.
3. Przedmiotowe przeglądy muszą spełniać wymagania określone:
- Ustawą Prawo Budowlane /art. 62 ust. 1 pkt 1 i ust. 1a oraz art. 62a, tekst jednolity, Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.;
- Ustawą o Drogach Publicznych /art. 20 pkt 10, tekst jednolity, Dz. U. 2024 poz. 320 z późn. zm.;
- Załącznikiem do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich oraz wszystkich przepisów i norm.
IV. Termin wykonania.
Zamawiającemu zależy na wykonaniu usługi w jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do dnia 15.01.2025r.
V. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
2. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = -------------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto oferty badanej
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalną ilością punktów.
4. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto i brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
5. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
6. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, Zamawiający ni dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VI. Termin i miejsce złożenia oferty.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 07.11.2024 r. do godz. 15:00 w formie elektronicznej.
2. Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VII. Pozostałe informacje.
1. Osoba do kontaktu:
- Łukasz Hamot, tel. 795 447 540
2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
VIII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01;
b) Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego;
c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
§ podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;
§ osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ‘’ustawy PZP’’;
§ podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
§ zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego;
§ w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza
130 000 zł netto. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu. Posiada Pani/Pan:
§ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
§ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
§ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
§ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3. Nie przysługuje Pani/Panu:
§ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
§ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
§ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IX. Załączniki:
1. Formularz oferty,
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3. Zestawienie obiektów mostowych w Powiecie Wołowskim,
4. Zestawienie dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.
STAROSTA WOŁOWSKI WICESTAROSTA WOŁOWSKI
/-/ Jan Janas /-/ Beata Gryga
………….……………………………………………..
(podpis Kierownika Jednostki)