Dostawa sprzętu biurowego
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawę sprzętu biurowego |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie o cenę |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 200 000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, pok. nr 5 |
Wołów, dn. 29.09.2017 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Starosta Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 21.09.2017r., na zadanie pn. „zakup sprzętu biurowego”, zostały złożone następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
BBG Michał Bogdał |
ul. H. Sienkiewicza 10 44-100 Gliwice |
3.419,61zł |
2. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS Sp. z o.o. |
ul. Warszawska 363/365 42-209 Częstochowa |
1.814,25zł |
3. |
F.H.U. KRAWO Wojciech Chanulak |
Ul. Grunwaldzka 8/8, 75-241 Koszalin |
2.035,00zł |
4. |
Maxico Group Sp. z o.o. |
Ul. Przewoźników 11 03-691 Warszawa |
1.900,00zł |
5. |
HDI Łukasz Huńka Działalność Inżynieryjna |
Ul. Górna 6a 59-940 Czerwona Woda |
2.494,00zł |
Wołów, dn. 29.09.2017 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 21 września 2017r., na zadanie pn. „zakup sprzętu biurowego”.
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Uzasadnienie wyboru:
Oferent złożył najtańszą ofertę wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
Wybrany Wykonawca obowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie do 12.10.2017r.
Wołów, dnia 21.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy sprzętu biurowego
Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00, NIP 988-02-19-208
Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
I. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Zakup sprzętu biurowego”.
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niszczarek:
- Niszczarka Fellowes 62MC nr kat.prod. 4685201 – 1 szt
- Niszczarka Fellowes 90S nr kat. prod. 4690101 – szt 1
III. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia do 12.10.2017r.
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana na podstawie Faktury VAT w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru.
IV. Wspólny słownik Zamówień:
30191400 - Niszczarki
V. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cena powinna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
- Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
VII. Opis przygotowania oferty
- Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wskazanych pozycji formularza.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
IX. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 28.09.2017r., o godz. 12.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
-
listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: Oferta- „Zakup sprzętu biurowego”.
-
osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta- „Zakup sprzętu biurowego”.
-
faksem na nr 71 380 59 00
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączonego do korespondencji na adres: referatit@powiatwolowski.pl z dopiskiem Oferta- „Zakup sprzętu biurowego”. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną).
XI. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Agnieszka Rytwińska: e-mail: referatit@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 5906
XII. Pozostałe informacje:
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Załączniki:
Formularz oferty