IZP.272.2.39.2018 modernizacja Przychodni Zdrowia (powtórka)
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym (wymiana instalacji wodociągowej wewnętrznej na parterze w budynku przychodni PCM w Brzegu Dolnym) - Powtórka |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZP.272.2.39.2018 modernizacja Przychodni Zdrowia (powtórka) |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta) |
IZP.272.2.39.2018 Wołów, dnia 17.09.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Nazwa zadania – Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym (powtórka).
IV.Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodociągowej wewnętrznej na parterze w budynku przychodni PCM w Brzegu Dolnym.
V. Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 oraz przedmiarze – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV):
45.00.00.00-7 Roboty budowlane,
45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach.
VII. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2018 r.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu.
- Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
- Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone o oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
VIII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego - załącznik nr 2,
3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 3
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów jego oferta zostanie odrzucona.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
IX. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
1. Termin składania ofert upływa 25.09.2018 r. o godz. 10:00.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA na „Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”,
2) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – „Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”,
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA – „Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”.
XI. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl,
tel. (071) 380- 59- 36
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas, kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka), nr postępowania IZP.272.2.39.2018, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
XIII . Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
XIV. Załączniki :
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku RODO,
4) opis przedmiotu zamówienia,
5) przedmiar,
6) wzór umowy.