logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
minus Wydziały
   minus Biuro Rady i Zarządu Powiatu
   minus Wydział Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
   minus Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
   minus Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
   minus Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
   minus Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
   minus Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
   minus Wydział Finansów i Budżetu
   minus Powiatowy Rzecznik Konsumentów
   minus Biuro Kontroli i Audytu
   minus Wydzial Inwestycji i Zamówień Publicznych
   minus Geolog Powiatowy
   minus Wydział Gospodarki Nieruchomościami
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Wydział Organizacyjny

symbol:

ORG
pokój nr 22 (I piętro)

Kierownik Wydziału - Sekretarz:

Tomasz Lechki  organizacyjny@powiatwolowski.pl
pokój nr 23 (I piętro)

Kadry:

Anna Józefowicz

 kadry@powiatwolowski.pl

pokój nr 22 (I piętro)

Inspektor:

mgr Anna Brodziak-Cisak  kontrola@powiatwolowski.pl
       iso@powiatwolowski.pl
pokój nr 19 (I piętro)

Kancelaria:

Monika Czyżowicz  starostwo@powiatwolowski.pl
Dzaiał Administracyjno-Gospodarczy:
pokój nr 5 (parter)

Kierownik:

Edward Janus

Inspektor:

Edward Machowski
pokój nr 43 (III piętro)

IT

Dariusz Baszniak  wolow@powiatwolowski.pl
       

 

Zadania Wydziału:

 

Zadania ogólne:

  1. opracowywanie ogólnych zasad funkcjonowania Starostwa

  2. opracowanie projektów dokumentów ustalających organizację i zasady funkcjonowania Starostwa, w tym regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy

  3. opracowywanie i aktualizowanie statutu powiatu

  4. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Starostwa oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem

  5. organizowanie obsługi prawnej na potrzeby Starostwa i organów Powiatu oraz prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych

  6. wykonywanie obsługi kancelaryjno – sekretarskiej Starostwa i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie

  7. sprawy związane z przyznawaniem odznaczeń

  8. wykonywanie czynności organizacyjnych w stosunku do służb, inspekcji i służby

  9. współdziałanie z administracją rządową w województwie

  10. przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu w sprawach należących do kompetencji wydziału

Zadania z zakresu administracyjno – gospodarczego:

  1. organizacja obsługi administracyjno - gospodarczej Starostwa
  2. zapewnienie warunków bhp i p.poż. w Starostwie oraz zabezpieczenie przestrzegania przepisów w zakresie porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p.poż.
  3. administrowanie budynkami, nieruchomością i urządzeniami Starostwa
  4. planowanie i realizacja niezbędnych dla Starostwa inwestycji i remontów
  5. prowadzenie archiwum zakładowego
  6. planowanie i realizacja wydatków związanych z zaopatrzeniem Starostwa w materiały biurowe, sprzęt, urządzenia biurowe, maszyny, środki czystości itp.
  7. gospodarka taborem samochodowym
  8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym oraz konserwację wyposażenia Starostwa, sprzątaniem budynków i otoczenia Starostwa
  9. prowadzenie małej poligrafii
  10. obsługa łączności telefonicznej, faxowej i poczty elektronicznej oraz alarmowej
  11. organizowanie i obsługa sieci komputerowej Starostwa:
    • opracowywanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji w Starostwie,
    • prowadzenie inwestycji w zakresie infrastruktury informatycznej oraz zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej,
    • inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania zainstalowanego w Starostwie,
    • zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych przy używaniu oprogramowania informatycznego,
    • wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Starostwa
  12. gospodarowanie drukami i formularzami oraz prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi
  13. załatwianie spraw związanych z tablicami, pieczęciami, drukami

Zadania z zakresu kadr, bezpieczeństwa i higieny pracy:

  1. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizujących powiatu, a także powiatowych inspekcji

  2. prowadzenie akt osobowych, kierowników zakładów opieki zdrowotnej, dla których powiat jest organem założycielskim

  3. prowadzenie archiwum akt osobowych

  4. organizowanie szkoleń, w tym z zakresu bhp i p.poż, dokształcania i doskonalenia pracowników Starostwa

  5. zapewnienie wykonania nakazów, wystąpień, decyzji zarządzeń wydawanych przez organy nadzoru nad warunkami pracy

  6. przeprowadzanie kontroli stanu bhp a także przestrzegania przepisów oraz zasad w tym zakresie

  7. kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz prowadzenia stosownej dokumentacji w tym zakresie

  8. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy

  9. sporządzanie sprawozdań o stanie zatrudnienia

  10. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa

Zadania z zakresu kontroli:

  1. prowadzenie kontroli dotyczącej organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej i realizacji aktów prawnych Rady Powiatu, Zarządu i Starosty

  2. kontrola realizacji przez komórki organizacyjne wniosków i zaleceń pokontrolnych

  3. udział , na polecenie Starosty, w kontrolach powiatowych jednostek organizacyjnych

  4. analiza materiałów pokontrolnych i opracowywanie generalnych wniosków w celu eliminacji uchybień i polepszenia efektywności działania Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych

  5. sprawowanie kontroli i nadzoru nad zadaniami powierzonymi przez Zarząd lub Starostę.

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny - Kompetencje i Zadania
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2003-06-19 09:38:34
Data udostępnienia informacji: 2003-06-19 09:38:34
Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-29 20:17:21

Wersja do wydruku...

corner   corner