logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
minus Klient w Urzędzie
   plus Sprawy obywatelskie
   plus Sprawy geodezyjne i nieruchomości
   plus Sprawy geologiczne
   minus Ochrona Środowiska
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na pobór oraz odprowadzenie wód powierzchniowych lub podziemnych
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie ścieków do wód lub do ziemi
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na piętrzenie oraz retencjonowaniw śródlądowych wód powierzchniowych
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na korzystanie z wód do celów energetycznych
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na korzystanie z wód do celów żeglugi oraz spławu
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na wydobywanie z wód kamienia, żwiru, piasku oraz innych materiałów, a także wycinanie roślin z wód lub brzegu
      minus Wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością innych podmiotów
      minus Wydanie pozwolenia wodnoprawnego na rolnicze wykorzystanie ścieków, w zakresie nieobjętym zwykłym korzystaniem z wód
      minus Wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych
      minus Ustalanie linii brzegu i odszkodwań wg właściwości do udzielania pozwolenia wodnoprawnego
      minus Rozstrzygnięcie spraw spornych związanych z gospodarką wodną
      minus Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza
      minus Zgłoszenie instalacji nie wymagającej uzyskania pozwolenia
      minus Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
      minus Przyjmowanie informacji o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami
      minus Wydawanie decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi
      minus Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub/oraz transportu odpadów
      minus Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
      minus Prowadzenie rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie umów międzynarodowych
      minus Wniosek o udzielenie dotacji ze środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych na realizację robót rekultywacyjnych
      minus Rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb
      minus Uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania reproduktora w punkcie kopulacyjnym zwierząt gospodarskich
      minus Uzyskanie zezwolenia na posiadanie, hodowle lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańsów
      minus Zgłoszenie posiadacza odpadów
      minus Uzgodnienie kierunku rekultywacji użytków rolnych i terminu jej zakończenia
      minus Zmiana lasu na użytek rolny)
      minus Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości będącej własnością gminy
      minus Pozyskanie drewna z lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
      minus Uzgodnienie warunków rekultywacji powierzchni ziemi
   plus Komunikacja i transport
   plus Budownictwo
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


 
IZP.042.2.2012.16.2013                                                                                                               Wołów, 20.03.2013r.
 
Zapytanie ofertowe na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji częściowej zadania pn. Renowacja Zamku Piastowskiego przy Pl. Piastowskim 2 w Wołowie
 
I.      Zamawiający: Powiat Wołowski, Plac Piastowski 2, 56-100 Wołów,
 
II.    Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101, 1271 i 1529) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
 
III.   Opis przedmiotu zamówienia:
 
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji częściowej zadania pn. Renowacja Zamku Piastowskiego przy Pl. Piastowskim 2 w Wołowiew ramach projektu p.n. “Renowacja Zamku Piastowskiego przy pl. Piastowskim 2 w Wołowie” nr UDA-RPDS.06.04.00-02-036/09-00 w ramach Priorytetu nr 9 ,,Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)” Działania nr 9.1. ,,Odnowa zdegradowanych obszarów w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców’’ Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
 
2. Zadanie będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje następujący zakres rzeczowy robót:
- wymianę pokrycia dachu, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, dodatkowo wymiana elementów drewnianych dachu,
- wykonanie elewacji budynku wraz z remontem i konserwacją detali architektonicznych oraz wykonanie elewacji oficyny wraz z wstawieniem okien, nadproży, zamurowania ścian
-Izolację ścian przyziemia i fundamentów : odkrycie przyziemia do ławy fundamentowej, naprawa tynków, izolacja pionowa, założenie izolującej membrany kubełkowej, obsypanie wykopu
 
Zamek Piastowski przy pl. Piastowskim 2 w Wołowie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/2625/698 z dnia 17.05.1960r.
 
3. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) dotycząca inwestycji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.powiatwolowski.pl/ oraz jest dostępna do wglądu w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Wołowie
 
 
 
 
4. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:
1) pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)
2) nadzorowanie wypełnienia warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
 
5. Nadzór dotyczy poniższych specjalności:
1) nadzór w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
 
IV. Termin wykonania zamówienia:
- od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót, a także w okresie rękojmi i gwarancji udzielanej Zamawiającemu przez Wykonawcę robót.
 
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie:
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności – konstrukcyjno – budowlanej.
 
Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywał co najmniej jedna usługę jako inspektor nadzoru w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
Potwierdzenie wykonania nadzoru należy wykazać w dołączonym do zapytania ofertowego „wykazie usług” stanowiącym załącznik nr 2.
 
VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
2. „Wykaz usług” - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
3. Oświadczenie o uprawnieniu osoby wykonującej zamówienie - według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
 
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 28.03.2013r. o godz. 10.00.
Ofertę wraz z załącznikami i wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym należy składać wyłącznie w formie papierowej (osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Wołowie (pokój nr 5-parter) bądź za pośrednictwem poczty/kuriera), adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, z dopiskiem „Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji częściowej zadania pn. Renowacja Zamku Piastowskiego przy Pl. Piastowskim 2 w Wołowie” Decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego.
 
 
VIII. Pozostałe informacje
1.   Osoba do kontaktu: Henryk Worońko, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej – numer faxu 071/380 59 00.
2.   Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
3.   Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101, 1271 i 1529)
4.   Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
5.   Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej, określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101, 1271 i 1529)
6.   W przypadku, gdy w określonym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, zamawiający przedłuża termin składania ofert o 1 dzień roboczy, tak aby można było porównać co najmniej 2 ważne oferty, a w przypadku nie wpłynięcia wymaganej ilości ofert w ww. przedłużonym terminie, dokonuje wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym będącym podstawą wyłonienia wykonawcy. Zamawiający zawiadomi Wykonawców poprzez zamieszczenie w/w informacji na stronie http://bip.powiatwolowski.pl
7.   Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
 
 
 
 
 
 

Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013  

Nazwa dokumentu: Zapytanie ofertowe na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji częściowej zadania pn. Renowacja Zamku Piastowskiego przy Pl. Piastowskim 2 w Wołowie, w ramach projektu p.n. śRenowacja Za
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-03-20 14:54:44
Data udostępnienia informacji: 2013-03-20 14:54:44
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-20 14:59:32

Wersja do wydruku...

corner   corner