| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Realizuje w szczególności zadania z zakresu:
- obsługa posiedzeń Rady Powiatu i Komisji Rady oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Rady i Komisji
- przygotowywanie posiedzeń sesji Rady i Komisji,
- opracowywanie materiałów z obrad: uchwał, protokołów, opinii, wniosków oraz przekazywanie ich Zarządowi, organom, instytucjom i jednostkom oraz wydziałom Starostwa, których one dotyczą
- prowadzenie rejestrów i zbiorów:
- uchwał Rady
- interpelacji radnych
- wniosków i opinii radnych
- protokołów z posiedzeń sesji Rady i Komisji
- organizowanie pomocy instruktażowo – szkoleniowej dla radnych oraz prowadzenie biblioteczki dla radnych
- prowadzenie ewidencji i terminowe załatwianie wniosków i zapytań radnych i komisji
- obsługa posiedzeń Zarządu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (protokoły, rejestry uchwał, stanowisk itd) oraz sporządzanie wyciągów z protokołów i przekazywanie wydziałom i jednostkom organizacyjnym do załatwienia, spraw zawartych w protokołach, zgodnie z ich zakresem działania
- udostępnianie dokumentów związanych z wykonywaniem funkcji publicznych przez organy powiatu.
Nazwa dokumentu: | Biuro Rady i Zarządu Powiatu - Kompetencje i Zadania | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-19 09:36:44 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-19 09:36:44 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-05-15 13:30:37 |
Wersja do wydruku...
|