| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości pokój nr 36 (II piętro) Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45 (071) 389-25-80
Wymagane dokumenty:
- wniosek,
- projekt zagospodarowania terenu z opisem sporządzonym przez osobę uprawnioną,
- inne dokumenty: np. pełnomocnictwo do wystepowania w imieniu właściciela,
- nr ewidencyjny PESEL lub NIP (dla klas I, II, III)
Opłaty:
brak
Okres oczekiwania:
- w przypadku pisma: 3-4 dni
- w przypadku decyzji: do 2 tygodni
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych /Dz.U. z 2004r. Nr 121 poz. 1266/
Uwaga
Pismo wydawane jest w przypadkach wyłączenia gruntów pochodzenia mineralnego w klasach IVa - VI. Decyzja wydawana jest w przypadku wyłączenia gruntów wszystkich klas pochodzenia organicznego oraz gruntów pochodzenia mineralnego klas I-III
Osoba, która wytworzyła informację: | Dariusz Baszniak | Osoba, która odpowiada za treść: | Dariusz Baszniak | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Baszniak | Data wytworzenia informacji: | 2004-12-13 09:50:33 | Data udostępnienia informacji: | 2004-12-13 09:50:33 | Data ostatniej aktualizacji: | 2004-12-13 10:03:56 |
Wersja do wydruku...
|