logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
minus Wydziały
   minus Biuro Rady i Zarządu Powiatu
   minus Wydział Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
   minus Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
   minus Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
   minus Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
   minus Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
   minus Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
   minus Wydział Finansów i Budżetu
   minus Powiatowy Rzecznik Konsumentów
   minus Biuro Kontroli i Audytu
   minus Wydzial Inwestycji i Zamówień Publicznych
   minus Geolog Powiatowy
   minus Wydział Gospodarki Nieruchomościami
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

symbol:

GK
pokój nr 37 (II piętro)

Kierownik Wydziału:

Tadeusz Michalik  (071) 389-25-80
 gk@powiatwolowski.pl
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
pokój nr 38 (II pietro)

Kierownik:

Zdzisław Grzybek  (071) 389-11-60
 (071) 389-20-26

Inspektor:

Henryka Komorek  (071) 389-11-60

Sam. Referent:

Jolanta Gołębiowska  (071) 389-11-60
pokój nr 35 (II piętro)

Mł. Referent:

Sabina Brzostowska  (071) 389-34-33

Inspektor:

Artur Kosmalski  (071) 389-34-33
Ewidencja Gruntów
pokój nr 34 (II piętro)

Inspektor:

Stanisława Erenfeld-Filińska  (071) 389-53-01

Inspektor:

Alicja Wachna  (071) 389-53-01
Gospodarka Nieruchomościami
pokój nr 36 (II piętro)

Inspektor:

Małgorzata Baraniuk  (071) 389-25-80

Inspektor:

Krystyna Łozińska  (071) 389-25-80
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
pokój nr 35 (II piętro)

Inspektor:

Jarosław Lipiński  (071) 389-34-33

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Zadania Wydziału:

Zadania z zakresu gospodarki nieruchomościami:

  1. prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami :
    • sprzedaż, zamiana, oddawanie w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenie, obciążanie ograniczonymi prawami rzeczowymi nieruchomości;
    • wskazywanie nieruchomości, które mogą być przeznaczone na wyposażenie państwowej osoby prawnej lub jako wkład niepieniężny do spółki;
    • orzekanie o oddaniu w trwały zarząd nieruchomości;
    • orzekanie o wygaszeniu trwałego zarządu;
    • orzekanie o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi;
    • przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości;
  2. prowadzenie spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem rolnym :
    • orzekanie o nadaniu gospodarstwa;
    • poświadczenie nabycia prawa własności w formie aktu nadania;
    • orzekanie o ustaleniu ceny i określeniu granic nadanego gospodarstwa;
    • orzekanie o nadaniu nieruchomości dzierżawcom i ustaleniu cen nabycia, oraz o nabyciu z innych tytułów niż dzierżawa.
  3. Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnosci.
  4. prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych:
    • orzekanie o wyłączeniu gruntów rolnych z produkcji rolniczej;
    • kontrola wyłączania gruntów rolnych z produkcji rolniczej.
  5. orzekanie o zwrocie gruntu niezbędnego do korzystania z budynków oraz działek dożywotnich w trybie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
  6. prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów.
  7. orzekanie o dokonaniu zmian w gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 

Zadania Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:

  1. gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom fizycznym i prawnym;
  2. kontrola właściwego obiegu, wykorzystania, i reprodukowania materiałów geodezyjnych i kartograficznych;
  3. prowadzenie ewidencji gruntów i budynków;
  4. prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( część techniczna );
  5. prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
  6. zakładanie osnów szczegółowych;
  7. zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
  8. ochrona znaków geodezyjnych;
  9. prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład SIT – u;
  10. prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  11. obsługa techniczna Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
  12. planowanie wykorzystania środków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym;
  13. wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
  14. przeprowadzanie przetargów na prace geodezyjne związane z prowadzeniem zasobu oraz na zakup sprzętu.

Zadania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej:

  1. przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz zamówień
  2. ewidencjonowanie przyjętych zgłoszeń i zamówień
  3. udostępnianie danych z zasobów
  4. przyjmowanie i udostępnianie przekazywanej do zasobu przez wykonawcę pracy, ocena jej zgodnosci z zasadami wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, sporządzanie protokołu kontroli,
  5. wykonywanie prac związanych z modernizacją zasobu i dokumentów ilustrujących zasób, przekształcenie informacji w nich zawartych w banki danych geodezyjnych i kartograficznych,
  6. wykonywanie prac związanych ze zmianą tradycyjnego prowadzenia istniejących dokumentów ilustrujących zasób na prowadzenie z wykorzystaniem technik komputerowych i technologii informatycznych,
  7. obsługa reprodukcji map i dokumentów zasobu,
  8. naliczanie opłat w oparciu o zgłoszenie pracy lub zamówienie,
  9. obsługa techniczna Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej

Nazwa dokumentu: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - Kompetencje i Zadania
Podmiot udostępniający: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Baraniuk
Osoba, która odpowiada za treść: Tadeusz Michalik
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Baszniak
Data wytworzenia informacji: 2003-06-26 09:43:27
Data udostępnienia informacji: 2003-06-26 09:43:27
Data ostatniej aktualizacji: 2005-02-04 19:12:33

Wersja do wydruku...

corner   corner