W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZP.272.2.48.2018 Modernizacja budynku Przychodni w Brzegu Dolnym - Etap II

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na modernizację budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZP.272.2.48.2018
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta)
rozstrzygnięcie

 

Powiat Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego
z dnia 08.11.2018 r., gdzie przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – Etap II” na w/w zadanie otrzymał następujące oferty:

 


L.p.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena brutto

Punktacja


1.

Hilogic

Łukasz Binkowski

Wioska

 ul.   Akacjowa 40L

56 – 100 Syców

 

105 890,00   zł

 

100 pkt



Jedynym kryterium oceny była najkorzystniejsza cena, tj. najniższa cena brutto .


Powiat Wołowski informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:


Hilogic  Łukasz Binkowski

Wioska, ul. Akacjowa 40L

56 – 100 Syców

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i złożył wymagany komplet dokumentów.

Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy.

IZP.272.2.48.2018                                                                                                          Wołów, 08.11.2018 r.

  

Zapytanie ofertowe
 na modernizację budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II

  

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.

II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

III.   Nazwa zadania: „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II”.

1.       Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej wewnętrznej na parterze i pionów do pomieszczeń dializ i laboratorium w budynku przychodni Powiatowego Centrum Medycznego w Brzegu Dolnym.

2.       Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego) i dotyczy m. in. wykonania:

1)       demontażu istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej od kotłowni do podejść do pionów,

2)       wymiany wszystkich zaworów wodociągowych wody ciepłej i cyrkulacji w poziomie parteru,

3)       wymiany na  nowy pion do pomieszczeń laboratorium,

4)       dializy - wykonania nowego pionu wraz z opomiarowaniem ( 2 szt. wodomierzy)

5)       montażu nowego rurarzu instalacji wody,

6)       wykonania robót towarzyszących przy wykonaniu nowej instalacji wody (przejścia, przebicia i demontaże),

7)       demontażu izolacji rurociągów i wykonanie nowych( woda zimna i ciepła),

8)       demontażu stacji pomp,

9)       montażu systemu automatycznego płukania instalacji wodociągowej,

10)   wykonanie zabudowy pionów wymienianych instalacji ,

11)   przebudowy w poziomie parteru instalacji ppoż.

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień: 

45000000-7 Roboty budowlane,

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach,

45320000-6 Roboty izolacyjne,

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.

 

V.      Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2018 r. od daty podpisania umowy.

 

VI.    Warunki udziału w postępowaniu:

1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

−         Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

−         Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

−         Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

−         Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym jedną o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.

2.       Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawca składa wraz z ofertą:

−         Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

−         kopię aktualnego KRS lub wypisu z CEiDG Wykonawcy  poświadczoną za zgodność z oryginałem,

−         kopię polisy potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 80 000,00 zł, poświadczoną za zgodność z oryginałem,

−         zestawienie potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym jedną o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.

 

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone o oświadczenie  stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) oraz o dokumenty wymagane w postępowaniu.

 

 

3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Kopia aktualnego KRS lub wypisu z CEDIG,
  4. Dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości (co najmniej) 80 000,00 zł (kopia polisy),
  5. Wykaz robót budowlanych - zestawienie potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym jedną o wartości (co najmniej) 80 000,00 zł brutto.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym dowodów na spełnianie kryteriów deklarowanych przez Wykonawcę w ofercie (potwierdzenie należytego wykonania, referencje.).

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty.

 

VII. Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …............................................................................... x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa 15.11.2018 r.  o godz. 09:30.

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)       listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA ZADANIE PN. „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II”.

2)       osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA ZADANIE PN. „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II”,

3)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
z dopiskiem OFERTA NA ZADANIE PN. „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II”.

  

                IX.            Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu:

- w sprawach merytorycznych: Mariusz Pasternak – specjalista w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych,

- w sprawach proceduralnych: Angelika Błońska – podinspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych,

e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, nr tel. 71 380 59 36.

Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.

2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.

3. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

4. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa
w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym – ETAP II”, nr postępowania IZP.272.2.48.2018,  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  

                  X.            Załączniki do zapytania:

  1. Formularz oferty,
  2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
  3. Wykaz robót budowlanych,
  4. Przedmiar,
  5. Wzór umowy.

 

 

 Z UP. STAROSTY

/-/ Władysław Boczar

WICESTAROSTA
 ________________________
Kierownik Zamawiającego


_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego