IZP.272.2.52.2018 BHP
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IZP.272.2.52.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta) |
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
na „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
w Starostwie Powiatowym w Wołowie”
Powiat Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego z dnia 27.11.2018 roku, gdzie przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”, na w/w zadanie otrzymał następujące oferty:
Lp. |
Nazwa oferenta, adres |
Wartość brutto/m-c |
Podsumowanie |
1. |
„MOLTAR” Ewelina Sobczak ul. Okrężna 10/8, 56 – 400 Oleśnica |
492,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
2. |
RINAR ul. Kozła 44, 66 – 088 Świdnica |
1400,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
3. |
Ideal Marcin Malak ul. Orbitralna 23/16, 67 – 200 Głogów |
1300,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
4. |
ABHP Wawryka Sylwia ul. Orzechowa 93/27, 50 – 540 Wrocław |
3000,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
5. |
CONSULTRIX Centrum Obsługi Biznesu ul. Kiełczowska 68A, 51 – 315 Wrocław |
1845,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
6. |
USŁUGI BHP – Zbigniew Stępkowski ul. 700-lecia 15, 56-210 Wąsosz |
430,50 zł
|
OFERTA WAŻNA |
7. |
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP SZKOLENIA Leszek Ładziński ul. Wieniecka 40/10, 87 – 800 Włocławek |
2000,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
8. |
PRIMUM BHP Ryszard Nowacki ul. Działkowa 10, 56 – 120 Brzeg Dolny |
599,00 zł |
OFERTA WAŻNA |
Jedynym kryterium oceny była najkorzystniejsza, tj. najniższa cena brutto.
Powiat Wołowski informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
USŁUGI BHP – Zbigniew Stępkowski
ul. 700-lecia 15
56-210 Wąsosz
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy.
STAROSTA
/-/ Janusz Dziarski
Wołów, 27.11.2018 r.
IZP.272.2.52.2018
I. Zamawiający (Zleceniodawca): Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity, Dz. U z 2018 r. poz. 1986) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
„Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”.
Szczegółowy zakres:
1) przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników, osób kierujących pracownikami, stażystów i praktykantów, niezależnie od zajmowanego stanowiska,
2) ocena ryzyka zawodowego, która wiąże się z wykonywaną pracą (na poszczególnych stanowiskach),
3) ocena warunków pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (na poszczególnych stanowiskach),
4) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, wyposażonych w monitory ekranowe, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko oraz niepełnosprawni,
5) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
6) ustalanie średniorocznej ceny poszczególnych rodzajów sortów odzieży roboczej,
7) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
8) przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
9) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
10) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy i z pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
11) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
12) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
13) doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
14) Świadczenie usług szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ma się odbywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 180 poz. 1860 z późn. zm.).
IV. Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 80550000-4 – usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
V. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
VI. Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- O świadczenie usług mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 oraz spełnią następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a także udokumentowaną niezbędną wiedzę w zakresie, którego dotyczy usługa. Należy załączyć do oferty świadectwa i certyfikaty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
2) Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym jedną o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto. Należy załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 3 oraz referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług, o których mowa powyżej.
3) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Złożą kompletną i poprawnie sporządzoną ofertę.
Ważne będą oferty złożone wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznikiem nr 2) poniższe dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) Zestawienie potwierdzające wykonanie co najmniej 2 usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym jedną o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje lub inne dokumenty) – wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego,
3) Świadectwa i certyfikaty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu 71 380 59 00 lub drogą elektroniczną zamowienia@powiatwolowski.pl .
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych:
- Angelika Błońska tel. 71 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.
IX. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
1. Termin składania ofert upływa 05.12.2018 r. o godz. 11:00.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Starostwa Powiatowego w Wołowie, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”,
- osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl ; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
X. Opis sposobu obliczenia ceny
- Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto/m - c przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
XI. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
kryterium cena - 100%
(cena obejmuje ryczałtowe wynagrodzenie za obsługę bhp obejmującą m.in. prowadzenie postępowań powypadkowych, szkolenia, ocenę ryzyka zawodowego, prowadzenie dokumentacji bhp, ocenę warunków pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe).
2. Wykonawca określa cenę miesięcznej realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.
5. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- O wyborze oferty zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę w terminie wskazanym w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty, nie dłuższym niż 14 dni od dnia ogłoszenia zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Wołowie”, nr postępowania IZP.272.2.52.2018, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XIII. Załączniki do zapytania
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków,
2. Formularz ofertowy,
3. Wykaz usług,
4. Wzór umowy.
Władysław Boczar
WICESTAROSTA
_____________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.