PCPR.EFS.5.2020
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | PCPR.EFS.5.2020 |
Zamawiający | Powiat Wołowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów |
Wołów, 01.09.2020 r.
PCPR.EFS.5.2020
I. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie prowadzi postępowanie w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro na potrzeby projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” realizowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w partnerstwie z Wojewodą Dolnośląskim we współpracy ze Starostą Powiatu Wołowskiego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020.
Zapraszamy do przedstawienia oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego, zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną:
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego |
1. |
Komputer przenośny (laptop) w zestawie z myszą – szt. 45
Kody CPV 30230000-1 30213100-6 30237200-1 |
Typ: notebook (laptop) |
1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: matowa lub antyrefleksyjna 4) Procesor: min. Procesor INTEL i3 gen. VIII lub min. AMD RYZEN 5 5) Karta graficzna: nie może być zintegrowana, karta graficzna nie zależna 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB 7) Dysk twardy [SSD]: min. 256 GB 8) Napęd optyczny: nie wymagany 9) Standard łączności: Wi-Fi 5 (802.11a/b/g/n/ac) 10) Bluetooth: 5.0 11) Kamerka wbudowana: min. 0.3 Mpix 12) Wbudowany mikrofon: tak 13) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 2 x USB 3.0) 15) Czytnik kart pamięci (MMC, SD, SDHC, SDXC) 16) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe- 1 szt. 17) System operacyjny Windows 10 HP 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 22) Gwarancja: 2 lata ON-SITE, możliwość zgłaszania awarii przez ogólnopolską linię telefoniczną oraz stronę internetową producenta, warunki gwarancji określone na stronie producenta sprzętu oraz 1 rok bezpłatnego wsparcia telefonicznego świadczonego przez Wykonawcę - System MS WINDOWS 10 1) Sensor: optyczny 2) Liczba przycisków: min. 3 3) Liczba rolek: min. 1 4) Rozdzielczość: min. 1600 dpi 5) Połączenie: przewodowe |
||
2. |
Oprogramowanie biurowe – szt. 45
Kod CPV - 48000000-8 |
Microsoft Office 2019 BOX (fizyczna licencja pudełkowa - nierejestrowana) dla użytkowników domowych – wersja z dożywotnia licencją Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: 1) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. 2) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. 3) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 4) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych - Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) |
3. |
Sprzęt audiowizualny TV – szt. 2
Kod CPV - 38652100-1 |
Ekran 55”, UHD/4K, 3840x2160px Smart TV Częstotliwość odświeżania ekranu 100Hz Technologia HDR (High Dynamic Range) Złącza HDMIx4, USBx2 Funkcje Wi-Fi, DLNA, Bluetooth, Nagrywanie na USB |
4. |
Projektor multimedialny z rzutnikiem – szt. 1
Kod CPV - 38652100-1 |
Typ: projektor multimedialny w technologii DLP 1) Technologia wyświetlania: DLP 3) Kontrast statyczny min: 15 000:1 4) Audio: Tak 6) Jasność: min. 3600 ANSI Lumenów 7) Gniazda we/wy: 3 x 15-pin D-Sub 2 x HDMI 1 x Component (Y, Pb, Pr) 1 x mini USB (Type B) 1 x RS-232 (COM) 1 x RJ-45 LAN 1 x Audio in 1 x Audio out 1 x RCA 8) Gwarancja: min. 2 lata. |
UWAGA:
Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy/ akcesoria/ oprogramowanie/ wyposażenie dodatkowe, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów wyjaśnień lub dokumentów w powyższym zakresie.
Warunki realizacji zamówienia i przyszłej umowy:
- Koszty transportu oraz koszty odpowiedzialności cywilnej za powstałe uszkodzenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz sprzęt multimedialny bezpośrednio do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów oraz zapewni wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
- Dostawa całości przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego.
- Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do przekazania produktów objętych przedmiotem umowy.
- Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się dzień dostarczenia Zamawiającemu wszystkich produktów objętych umową, z zastrzeżeniem pkt 7.
- Zamawiający w terminie do 4 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu niniejszej umowy, dokona jego odbioru końcowego. Zamawiający na etapie odbioru zweryfikuje także autentyczność dostarczonego oprogramowania.
- Potwierdzeniem należytego wykonania umowy będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez Zamawiającego „bez zastrzeżeń” .
- W przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy posiada wady lub/i nie spełnia wymagań określonych w treści zapytania ofertowego/umowie, Zamawiający w protokole odbioru końcowego wskaże Wykonawcy wady do usunięcia lub/i wymagania do spełnienia oraz wezwie Wykonawcę do usunięcia wad lub/i dostarczenia przedmiotu zamówienia/umowy spełniającego wymagania określone w treści zapytania ofertowego/ umowie.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać zalecenia Zamawiającego, o których mowa w pkt 8 w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania protokołu odbioru końcowego „z zastrzeżeniami” przez Wykonawcę. W tym celu odbierze wadliwe przedmioty zamówienia i dostarczy wolne od wad na koszt własny.
II. Planowany termin realizacji, termin wykonania zamówienia:
Dostawa wszystkich zamawianych produktów powinna się odbyć w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru sprzętu bez zastrzeżeń.
III. Zastrzeżenia:
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
10. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami po złożeniu ofert będą przekazywane drogą elektroniczną.
11. Treść zapytań o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego Wykonawców wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostaną zamieszczone na stronie internetowej, tj. w miejscu ogłoszenia zapytania ofertowego.
12. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
13. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dzień przed upływem terminu składania ofert.
14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego oraz przedłużyć termin składania ofert. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania ofertowego.
15. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
16. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w postępowaniu, niezwłocznie po dokonaniu wyboru Wykonawcy.
17. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV. Kryterium oceny ofert:
Cena brutto |
100% |
1. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …..................................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
V. Inne istotne warunki zamówienia:
-
Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wynagrodzeniem Wykonawcy oraz warunkami stawianymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
-
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami w sprawie niniejszego zapytania jest:
VI. Przygotowanie oferty:
1. Sposób przygotowania oferty:
2. Do składanej oferty oferent winien dołączyć:
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert
-
Termin składania ofert upływa: 09.09.2020 r. o godz. 11:00.
-
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
-
Oferty można składać:
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VIII. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie reprezentowane przez Kierownika, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 24, tel.: +48 71 389 53 00.
-
Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: jn4consulting@gmail.com
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan:
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
KIEROWNIK
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Wołowie
-/-
Małgorzata Tkaczyk
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu
- Załącznik nr 3 – Specyfikacja techniczna
- Załącznik nr 4 – Umowa - wzór
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.