W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZD.272.1.25.2020
Zamawiający Starostwa Powiatowego w Wołowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

                                                                                    Wołów, 25.11.2020 r. IZD.272.1.25.2020

 

Zapytanie ofertowe
na realizację usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu
strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

  1. Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, NIP 988-02-19-208
  2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  2. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

CZĘŚĆ I – STRONA INTERNETOWA

  1. Wymagania dotyczące strony:
    1. Strona www będzie responsywna - dostosowana do wyświetlania w przeglądarkach www oraz na urządzeniach mobilnych;
    2. Strona będzie umożliwiała rozbudowę o: galerię, podstrony, elementy stałe, logo, bannery i inne elementy wchodzące w skład systemu zarządzania treścią;
    3. Strona nie będzie wymagała instalowania dodatkowego, specjalistycznego oprogramowania;
    4. Strona będzie wspierała technologię webAR;
    5. Strona będzie posiadała dynamiczną mapę z naniesionymi punktami turystycznymi;
    6. Zakres techniczny budowy strony obejmuje wklejenie i uzupełnienie podstawowych treści;
    7. Strona będzie zintegrowana z wtyczkami mediów społecznościowych i aplikacją mobilną o tematyce turystycznej dotyczącą ścieżki;
    8. Strona będzie dostosowania do wyszukiwarek i wstępnego pozycjonowania treści;
    9. Struktura organizacyjna strony będzie umożliwiała stworzenia użytkowników zarządzania treścią: np. administrator, redaktor, autor;
    10. Strona zawierająca Call-To-Action w postaci przycisków przekierowujących do pobrania aplikacji mobilnej ze sklepów Apple App Store oraz Google Play;
    11. hosting serwisu w ciągu pierwszego roku na serwerze wykonawcy;
    12. rejestracja domeny;
    13. certyfikat SSL za pierwszy rok.

CZĘŚĆ II – APLIKACJA MOBILNA

  1. Wymagania dotyczące aplikacji:
    1. natywna dla platform: iOS oraz Android,
    2. wspierająca technologię AR (Augmented Reality – Rozszerzonej Rzeczywistości) do wyświetlania obiektów wirtualnych naniesionych na obraz rzeczywisty przy pomocy znaczników lub z linku/kodu QR,
    3. zawierająca elementy takie jak: lektor (w językach polskim, angielskim, niemieckim), mapę z naniesionymi punktami, wskazówki głosowe kierujące od punktu do punktu, opisy poszczególnych miejsc w trzech języka (jw.), legendy oraz inne elementy zadane przez zamawiającego,
    4. dostępna w sklepach: Apple App Store oraz Google Play bez opłat dla pobierających.

2. Wymagania techniczne aplikacji:

    1. Projekt funkcjonalny aplikacji – architektura informacji zawierająca opis przypadków użycia, a także szablony poszczególnych ekranów aplikacji zostanie opracowany przez Wykonawcę i dostarczony wraz z grafiką w toku realizacji Zamówienia.
    2. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oraz kody źródłowe aplikacji mobilnej.
    3. Aplikacja musi działać wydajnie w środowisku produkcyjnym, co musi zostać potwierdzone testami przygotowanymi przez Wykonawcę, oraz niezależnymi testami przez Zamawiającego.
    4. W trakcie analizy zostanie określone które z modułów będą pracowały w trybie online/offline oraz reguły dotyczące aktualizacji danych.
    5. Wykonawca w ramach wdrożenia zintegruje aplikacje ze stroną Zamawiającego i umożliwi pobranie aplikacji ze strony internetowej Zamawiającego.

3. Nawigacja i struktura aplikacji:

    1. System nawigacji aplikacji mobilnej musi zostać zaprojektowany zgodnie z aktualnymi zasadami web usability.
    2. Nawigacja musi być intuicyjna dla użytkownika, zapewniać łatwy dostęp do poszukiwanej treści, stanowić przejrzysty i zrozumiały system komunikacji.
    3. Wskazane jest zachowanie podstawowych zasad zapewniających wysoki poziom ergonomii w zakresie rozmieszczenia elementów/modułów/przycisków aplikacji mobilnej
    4. Struktura prezentowanych informacji powinna być spójna i zrozumiała dla użytkownika,
    5. Hierarchia informacji nie powinna być zbyt głęboka, aby nie utrudniać użytkownikowi docierania do wszystkich sekcji.
    6. Elementy ekranu powinny sprzyjać i zachęcać do nawigacji.
    7. Etykiety przycisków powinny być informatywne (dostarczać pełnej informacji).
    8. Komunikaty powinny być zrozumiałem dla zwykłego użytkownika i dostarczać pełnej informacji o statusie wykonywanych operacji.
    9. Komunikaty o błędach powinny sugerować rozwiązanie problemu.
    10. Powinny być dostępne instrukcje oraz podpowiedzi w miejscach, w których użytkownik może mieć jakiekolwiek wątpliwości co do przeznaczenia elementów aplikacji lub jeśli operacja może być dla użytkownika skomplikowana.
    11. Aplikacja powinna udostępniać mechanizm pomocy, która będzie zrozumiała i udostępni użytkownikowi wskazówki , jak wykonać poszczególne operacje.
    12. Wprowadzanie danych z klawiatury: numeryczna oraz alfabetyczna powinny się automatycznie aktywować w zależności od rodzaju danych do wprowadzenia

4. Szata graficzna aplikacji mobilnej:

    1. Wykonawca przygotuje projekty graficzne na bazie Systemu Identyfikacji Wizualnej Szlaku Odry dostępne w Stowarzyszeniu Kraina Łęgów Odrzańskich.
    2. Projekty graficzne będą wykonane przez profesjonalnego artystę grafika, mającego w swoim portfolio wdrożone wcześniej realizacje projektów graficznych stron aplikacji mobilnych / stron internetowych dla urządzeń mobilnych.
    3. Podstawowe elementy szaty graficznej: strona startowa aplikacji; ikony ekranów głównych charakterystyczne dla poszczególnych modułów; listy zawierające element graficzny (ikona, zdjęcie, itp.) oraz tekst; strony prezentacji poszczególnych treści, zawierające elementy graficzne, tekstowe, mapowe, multimedialne, itp; elementy nawigacyjne; inne niezbędne dla zapewnienia przejrzystości prezentowanych informacji i łatwości użytkowania aplikacji.
    4. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag zamawiającego w opracowaniu projektów graficznych.
    5. Projekt graficzny powinien uwzględniać dobry kontrast między tłem a tekstem, który ułatwi użytkownikowi czytanie informacji.
    6. Wykonawca przekaże zamawiającemu wersje bazowe wszystkich elementów graficznych zastosowanych w projektach, umożliwiające tworzenie na ich podstawie kolejnych elementów.
    7. Treści stanowiące content (zdjęcia, opisy, pozycje GPS, tłumaczenia, nagrania) dostarcza Zamawiający.

IV. Termin realizacji zamówienia:  


Wymagany termin realizacji zamówienia: w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.

V. Warunki udziału w postępowaniu.

  1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
    1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
    2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
      1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia – na podstawie złożonego oświadczenia wg zał. nr 2,

3. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

      1. mogą wykazać się wykonaniem co najmniej jednej strony www wykorzystującej technologie webA
      2. mogą wykazać się wykonaniem co najmniej jednej aplikacji wspierającej technologie AR
      3. posiadają doświadczenie w tworzeniu obiektów rzeczywistości rozszerzonej,
      4. posiadają doświadczenie w tworzeniu aplikacji o charakterze turystycznym,
      5. posiadają doświadczenie z technologią AR,
      6. posiadają doświadczenie zarówno z aplikacjami targetAR jak i nontargetAR,
      7. posiadają własny portal turystyczny pozwalający na umieszczenie na nim przygotowanych materiałów,
      8. mają dostęp do technologii CR.

VI. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. Formularz oferty – według       druku, który stanowi załącznik nr 1.
    2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – załącznik nr 2.
    3. Wykaz usług – załącznik nr 3.

Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia wyjaśnień bądź dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VII. Kryteria wyboru ofert

  1.  Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:

- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.

3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).

4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:                                                                                          

                                  Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty  

Liczba punktów = …............................................................................... x100

                                               Cena brutto oferty badanej 

6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

9. Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. Termin składania ofert upływa 01.12.2020 r. o godz. 12.30.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
  1. listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – na zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  2. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – na zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA.

IX. Pozostałe informacje

  1. Osoby do kontaktu:
      1. Kinga Chomiak, tel. 71 380 59 36,
      2. Katarzyna Jankowska, tel. 71 380 59 05,

2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej:

e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl.

3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

5. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.

6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

8. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

X. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

      • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
      • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
      • podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

5. Okres przechowywania danych:

      1. w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
      2. w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
  • przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
  • dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
  • w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.


7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

8. Posiada Pani/Pan:

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XI. Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  3. Załącznik nr 3 - Wykaz usług
  4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy


                                                                               STAROSTA

                                                                                       /-/

                                                                             Janusz Dziarski

                                                    ___________________________________

                                                                      Kierownik Zamawiającego


[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

_____________________________________________________________

Projekt pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” realizowany w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Załączniki

Powiadom znajomego