Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IZD.272.1.25.2020 |
Zamawiający | Starostwa Powiatowego w Wołowie |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Wołów, 25.11.2020 r. IZD.272.1.25.2020
- Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, NIP 988-02-19-208
- Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
CZĘŚĆ I – STRONA INTERNETOWA
- Wymagania dotyczące strony:
-
- Strona www będzie responsywna - dostosowana do wyświetlania w przeglądarkach www oraz na urządzeniach mobilnych;
- Strona będzie umożliwiała rozbudowę o: galerię, podstrony, elementy stałe, logo, bannery i inne elementy wchodzące w skład systemu zarządzania treścią;
- Strona nie będzie wymagała instalowania dodatkowego, specjalistycznego oprogramowania;
- Strona będzie wspierała technologię webAR;
- Strona będzie posiadała dynamiczną mapę z naniesionymi punktami turystycznymi;
- Zakres techniczny budowy strony obejmuje wklejenie i uzupełnienie podstawowych treści;
- Strona będzie zintegrowana z wtyczkami mediów społecznościowych i aplikacją mobilną o tematyce turystycznej dotyczącą ścieżki;
- Strona będzie dostosowania do wyszukiwarek i wstępnego pozycjonowania treści;
- Struktura organizacyjna strony będzie umożliwiała stworzenia użytkowników zarządzania treścią: np. administrator, redaktor, autor;
- Strona zawierająca Call-To-Action w postaci przycisków przekierowujących do pobrania aplikacji mobilnej ze sklepów Apple App Store oraz Google Play;
- hosting serwisu w ciągu pierwszego roku na serwerze wykonawcy;
- rejestracja domeny;
- certyfikat SSL za pierwszy rok.
CZĘŚĆ II – APLIKACJA MOBILNA
- Wymagania dotyczące aplikacji:
-
- natywna dla platform: iOS oraz Android,
- wspierająca technologię AR (Augmented Reality – Rozszerzonej Rzeczywistości) do wyświetlania obiektów wirtualnych naniesionych na obraz rzeczywisty przy pomocy znaczników lub z linku/kodu QR,
- zawierająca elementy takie jak: lektor (w językach polskim, angielskim, niemieckim), mapę z naniesionymi punktami, wskazówki głosowe kierujące od punktu do punktu, opisy poszczególnych miejsc w trzech języka (jw.), legendy oraz inne elementy zadane przez zamawiającego,
- dostępna w sklepach: Apple App Store oraz Google Play bez opłat dla pobierających.
2. Wymagania techniczne aplikacji:
-
- Projekt funkcjonalny aplikacji – architektura informacji zawierająca opis przypadków użycia, a także szablony poszczególnych ekranów aplikacji zostanie opracowany przez Wykonawcę i dostarczony wraz z grafiką w toku realizacji Zamówienia.
- Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oraz kody źródłowe aplikacji mobilnej.
- Aplikacja musi działać wydajnie w środowisku produkcyjnym, co musi zostać potwierdzone testami przygotowanymi przez Wykonawcę, oraz niezależnymi testami przez Zamawiającego.
- W trakcie analizy zostanie określone które z modułów będą pracowały w trybie online/offline oraz reguły dotyczące aktualizacji danych.
- Wykonawca w ramach wdrożenia zintegruje aplikacje ze stroną Zamawiającego i umożliwi pobranie aplikacji ze strony internetowej Zamawiającego.
3. Nawigacja i struktura aplikacji:
-
- System nawigacji aplikacji mobilnej musi zostać zaprojektowany zgodnie z aktualnymi zasadami web usability.
- Nawigacja musi być intuicyjna dla użytkownika, zapewniać łatwy dostęp do poszukiwanej treści, stanowić przejrzysty i zrozumiały system komunikacji.
- Wskazane jest zachowanie podstawowych zasad zapewniających wysoki poziom ergonomii w zakresie rozmieszczenia elementów/modułów/przycisków aplikacji mobilnej
- Struktura prezentowanych informacji powinna być spójna i zrozumiała dla użytkownika,
- Hierarchia informacji nie powinna być zbyt głęboka, aby nie utrudniać użytkownikowi docierania do wszystkich sekcji.
- Elementy ekranu powinny sprzyjać i zachęcać do nawigacji.
- Etykiety przycisków powinny być informatywne (dostarczać pełnej informacji).
- Komunikaty powinny być zrozumiałem dla zwykłego użytkownika i dostarczać pełnej informacji o statusie wykonywanych operacji.
- Komunikaty o błędach powinny sugerować rozwiązanie problemu.
- Powinny być dostępne instrukcje oraz podpowiedzi w miejscach, w których użytkownik może mieć jakiekolwiek wątpliwości co do przeznaczenia elementów aplikacji lub jeśli operacja może być dla użytkownika skomplikowana.
- Aplikacja powinna udostępniać mechanizm pomocy, która będzie zrozumiała i udostępni użytkownikowi wskazówki , jak wykonać poszczególne operacje.
- Wprowadzanie danych z klawiatury: numeryczna oraz alfabetyczna powinny się automatycznie aktywować w zależności od rodzaju danych do wprowadzenia
4. Szata graficzna aplikacji mobilnej:
-
- Wykonawca przygotuje projekty graficzne na bazie Systemu Identyfikacji Wizualnej Szlaku Odry dostępne w Stowarzyszeniu Kraina Łęgów Odrzańskich.
- Projekty graficzne będą wykonane przez profesjonalnego artystę grafika, mającego w swoim portfolio wdrożone wcześniej realizacje projektów graficznych stron aplikacji mobilnych / stron internetowych dla urządzeń mobilnych.
- Podstawowe elementy szaty graficznej: strona startowa aplikacji; ikony ekranów głównych charakterystyczne dla poszczególnych modułów; listy zawierające element graficzny (ikona, zdjęcie, itp.) oraz tekst; strony prezentacji poszczególnych treści, zawierające elementy graficzne, tekstowe, mapowe, multimedialne, itp; elementy nawigacyjne; inne niezbędne dla zapewnienia przejrzystości prezentowanych informacji i łatwości użytkowania aplikacji.
- Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag zamawiającego w opracowaniu projektów graficznych.
- Projekt graficzny powinien uwzględniać dobry kontrast między tłem a tekstem, który ułatwi użytkownikowi czytanie informacji.
- Wykonawca przekaże zamawiającemu wersje bazowe wszystkich elementów graficznych zastosowanych w projektach, umożliwiające tworzenie na ich podstawie kolejnych elementów.
- Treści stanowiące content (zdjęcia, opisy, pozycje GPS, tłumaczenia, nagrania) dostarcza Zamawiający.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
-
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
-
-
- Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia – na podstawie złożonego oświadczenia wg zał. nr 2,
-
3. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- mogą wykazać się wykonaniem co najmniej jednej strony www wykorzystującej technologie webA
- mogą wykazać się wykonaniem co najmniej jednej aplikacji wspierającej technologie AR
- posiadają doświadczenie w tworzeniu obiektów rzeczywistości rozszerzonej,
- posiadają doświadczenie w tworzeniu aplikacji o charakterze turystycznym,
- posiadają doświadczenie z technologią AR,
- posiadają doświadczenie zarówno z aplikacjami targetAR jak i nontargetAR,
- posiadają własny portal turystyczny pozwalający na umieszczenie na nim przygotowanych materiałów,
- mają dostęp do technologii CR.
VI. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz oferty – według druku, który stanowi załącznik nr 1.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – załącznik nr 2.
- Wykaz usług – załącznik nr 3.
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia wyjaśnień bądź dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VII. Kryteria wyboru ofert
- Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:
- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x100
Cena brutto oferty badanej
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
9. Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa 01.12.2020 r. o godz. 12.30.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – na zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA – na zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA.
IX. Pozostałe informacje
- Osoby do kontaktu:
-
-
- Kinga Chomiak, tel. 71 380 59 36,
- Katarzyna Jankowska, tel. 71 380 59 05,
-
2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej:
e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl.
3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
5. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
X. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
- Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-
-
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
-
5. Okres przechowywania danych:
-
-
- w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
-
- przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
- dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
- w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 - Wykaz usług
- Załącznik nr 4 - Wzór umowy
STAROSTA
/-/
Janusz Dziarski
___________________________________
Kierownik Zamawiającego
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
_____________________________________________________________