W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zapytanie ofertowe na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZD.272.1.38.2020
Zamawiający Starostwo Powiatowe w Wołowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

IZD.272.1.38.2020                                                                                                                                                   Wołów, 23.12.2020 r.

 

Zapytanie ofertowe
na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27

 

  1. Zamawiający: Powiat Wołowski, Plac Piastowski 2, 56-100 Wołów,
  2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843)– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27
  2. Zadanie będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje następujący zakres rzeczowy robót:
    1. demontaż starych linii kablowych ZKG – ZKD 1 – ZKD 11,
    2. demontaż i odłączenie starych przyłączy napowietrznych na budynkach,
    3. montaż nowych przyłączy (rozdzielni) dla linii kablowych,
    4. demontaż starych opraw oświetleniowych,
    5. montaż nowych opraw oświetleniowych LED z podłączeniem zasilania,
    6. budowa nowych linii kablowych nN 4 x120 mm2,
    7. montaż słupa przy budynku siłowni wraz z wykonaniem linii napowietrznej ze słupa przy budynku kotłowni z podłączeniem do istniejącej rozdzielni w budynku siłowni,
    8. wykonanie nowego podłączenia z nowych rozdzielni do istniejących rozdzielni w budynkach,
    9. wykonanie robót budowlanych towarzyszących realizacji inwestycji tj. ziemnych, odtworzeniowych na elewacji ( uzupełnienie tynków i przemalowanie), ciągach komunikacyjnych, drogach i chodnikach,
    10. wywiezienie i utylizacja odpadów,

3. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) dotycząca inwestycji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.powiatwolowski.pl/ przy postępowaniu nr IZD.272.28.2020 na zadnie pn.: „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27 oraz jest dostępna do wglądu w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Dróg Starostwa Powiatowego w Wołowie.

4. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:

  1. pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333) nadzorowanie wypełnienia warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
  2. szczegółowy zakres zawiera wzór umowy – załącznik nr 4.

5. Nadzór dotyczy poniższych specjalności:

  1. nadzór w specjalności instalacje elektryczne bez ograniczeń.

IV. Termin wykonania zamówienia: 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30.06.2021 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu

1. Zdolność zawodowa:

a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewnił udział osób posiadających uprawnienia do nadzoru nad robotami budowlanymi, w następujących specjalnościach:

- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie.

Potwierdzenie powyższego warunku należy wykazać w dołączonym do zapytania ofertowego „wykazie osób” stanowiącym załącznik nr 2.

VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;

2. „Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia” - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty.

Zamawiający zastrzega możliwość jednokrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. Termin składania ofert upływa 30.12.2020 r. o godz. 12:00.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
  • listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27;
  • osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Wymiana wewnętrznej napowietrznej instalacji elektrycznej obiektu z wymianą oświetlenia” na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie przy ul. T. Kościuszki 27.

VIII. Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej – numer faxu 071/380 59 00.
  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  3. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
  4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  6. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  8. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert. 

IX. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
  • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
  • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
  • podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

  • zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
  • w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
  • w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
  • przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

8. Posiada Pani/Pan:

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

X. Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  4. Wzór umowy  

                                                                         z up. STAROSTY                                                                                        /-/                                                                                                        Jarosław   Iskra                                                                                                                                                                                                                                                      Wicestarosta

                                                           ______________________________

                                                                     Kierownik Zamawiającego



[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego