| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
ZAKRES ZADAŃ:
- obsługa posiedzeń Rady i Komisji Rady oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Rady i Komisji:
- przygotowywanie posiedzeń sesji Rady i Komisji,
- opracowywanie materiałów z obrad: uchwał, protokołów, opinii, wniosków oraz przekazywanie ich Zarządowi, organom, instytucjom i jednostkom oraz wydziałom Starostwa, których one dotyczą,
- prowadzenie rejestrów i zbiorów:
- uchwał Rady,
- interpelacji radnych,
- wniosków i opinii radnych
- protokołów z posiedzeń sesji Rady i Komisji
- organizowanie pomocy instruktażowo – szkoleniowej dla radnych oraz prowadzenie biblioteczki dla radnych,
- prowadzenie ewidencji i terminowe załatwianie wniosków i zapytań radnych i komisji,
- obsługa posiedzeń Zarządu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (protokoły, rejestry uchwał, stanowisk itd.) oraz sporządzanie wyciągów z protokołów i przekazywanie wydziałom i jednostkom organizacyjnym do załatwienia, spraw zawartych w protokołach, zgodnie z ich zakresem działania,
- udostępnianie dokumentów związanych z wykonywaniem funkcji publicznych przez organy powiatu,
Nazwa dokumentu: | Biuro Rady i Zarządu Powiatu - Kompetencje i Zadania | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-19 09:36:44 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-19 09:36:44 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-08-08 08:41:33 |
Wersja do wydruku...
|