Wołów, dnia 7 sierpnia 2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące prowadzenia zajęć specjalistycznych w zakresie dogoterapii w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkól Specjalnych nr 4 w Wołowie
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
„Indywidualizacja nauczania - szansą na lepszy rozwój”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w zakresie dogoterapii w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie. Zajęcia prowadzone będą dla łącznie 6 uczniów w dwóch grupach, w łącznym wymiarze 60 godzin. Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę zajęć specjalistycznych trwającą 60 minut.
V. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 09.06.2013 r.
VI. Warunki niezbędne do realizacji zamówienia
Wykonawca powinien posiadać:
1. Wykształcenie co najmniej średnie,
2. Uprawnienia pedagogiczne,
3. Ukończony specjalistyczny kurs uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć w zakresie dogoterapii,
4. Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu dogoterapii,
5. Psa terapeutycznego odpowiednio przeszkolonego, posiadającego aktualne szczepienia.
Zastrzega się udziału w zajęciach psów nie dedykowanych do dogoterapii, tj. psów obronnych, stróżujących, bojowych
VII. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty).
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty, tj. stawkę wynagrodzenia za 1 godzinę należy policzyć przy zachowaniu następujących założeń:
· Cenę oferty, określoną w formularzu ofertowym jako stawkę za 1 godzinę, należy podać jako cenę brutto, z wyszczególnieniem stawki należnego podatku VAT (jeżeli dotyczy),
· Cenna winna być wyrażona w PLN i winna zawierać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zadania, a także ewentualne koszty pracodawcy,
· Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
· Podana w ofercie Wykonawcy stawka wynagrodzenia za 1 godzinę jest ceną ryczałtową i będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
IX. Sposób przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje (dogoterapeuty i psa) oraz doświadczenie w przedmiotowym zakresie. Kopie dokumentów oferent poświadcza za zgodność z oryginałem.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy) należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
X. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie jedynego kryterium jakim jest cena (wartość brutto wyrażona w PLN) za 1 godzinę zajęć. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający podpisze umowę (załącznik nr 2) z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 24 sierpnia 2012 r.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
· listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe dotyczące prowadzenia zajęć specjalistycznych w zakresie dogoterapii w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkól Specjalnych nr 4 w Wołowie”,
a. osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe dotyczące prowadzenia zajęć specjalistycznych w zakresie dogoterapii w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkól Specjalnych nr 4 w Wołowie”.
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Starosta
/-/ Marek Gajos
Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
z dnia 07.08.2012r.
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane Oferenta:
Imię i nazwisko/nazwa firmy: ………………………………………………………………………………………………….. adres zam. /siedziba w ………………………….………………………………………………………………….... nr telefonu/fax-u ……………………………………… mail: ...........………………………………………………….………………..
NIP ……………………………………..
Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące prowadzenia zajęć specjalistycznych w zakresie dogoterapii w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkól Specjalnych nr 4 w Wołowie, w ramach projektu systemowego pn. „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, zobowiązuję się wykonać przedmiotowe zamówienie za:
Cenę brutto (stawka wynagrodzenia za 1 godzinę): ………………………………………… zł, słownie:………………………………………………………………………………………………………………………*
Do obliczenia powyższej ceny przyjęto następującą stawkę podatku VAT: …………………….. %
Moje kwalifikacje związane z prowadzeniem dogoterapii:
Lp.
|
Szkoła/studia podyplomowe – kierunek wydział, specjalność
|
Uzyskany tytuł
|
Rok ukonczenia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp.
|
Szkolenia, kursy, warsztaty (rodzaj, nazwa oraz nazwa firmy szkolącej)
|
Uzyskany certyfikat, świadectwo, tytuł
|
Czas trwania (od – do)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moje doświadczenie związane z prowadzeniem dogoterapii:
Lp.
|
Miejsce zatrudnienia/prowadzenia zajęć
|
Okres zatrudnienia/wykonywania zajęć (od – do)
|
Grupa docelowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacje dotyczące psa:
1. Rasa ………………………………………………………………………………………………………………………………………,
2. Ukończone szkolenia i kursy (wymienić jakie, gdzie realizowane, uzyskany certyfikat/zaświadczenie :
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3. Pies posiada aktualne szczepienia.
4. Oświadczam, że zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego.
5. Oświadczam, że uważam się związany/a niniejszą ofertą 14 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.
6. Oświadczam, ze zawarty w zapytaniu projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Po zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego, warunkami Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia, wymogami Zamawiającego oświadczam, że zamówienie będę w stanie zrealizować i zakończyć w terminie do dnia 09.06.2013 r.
8. Oświadczam, że nie przewiduję zlecenia usług podwykonawcy i całe zamówienie wykonam własnymi siłami,
9. Oświadczam, że jestem/ nie jestem płatnikiem VAT .
*niepotrzebne skreślić
…………………………………………………………………….. ……..……………………………………………..
(miejscowość, data) (pieczęć firmy, podpis osoby upoważnionej)
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego
z dnia 07.08.2012r.
Umowa nr …….
zawarta w Wołowie w dniu ……………………… pomiędzy:
Powiatem Wołowskim z siedzibą przy Pl. Piastowskim 2, 56 -100 Wołów, zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Marka Gajosa – Starostę
2. Grzegorza Łyczko – Wicestarostę
przy kontrasygnacie
3. Beaty Sadowskiej – Skarbnika
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………, zwanym/-ą w dalszej części umowy „Wykonawcą”,
którego oferta została wybrana w wyniku zapytania ofertowego (przeprowadzonego na podstawie obowiązującej u Zamawiającego procedury PR_11 - Procedura zakupu towaru/usługi obowiązującą od 26.03.2012 r., na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)) z dnia ………………. w zakresie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie w ramach projektu systemowego pn.: „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, została zawarta umowa o następującej treści:
§1
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na przeprowadzeniu zajęć w zakresie dogoterapii w wymiarze łącznym 60 godzin dla 6 uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie w ramach projektu systemowego pod nazwą „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”
2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
§ 2
Termin realizacji zamówienia ustala się od 01.09.2012 r. do 09.06.2013 r.
§ 3
1. Świadczenie usług, o których mowa w §1 odbywać się będzie w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie.
2. Terminy zajęć nie mogą kolidować z zajęciami szkolnymi uczniów oraz winny odbywać się w terminach zapewniających pełną frekwencję uczniów. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest dostosować się do harmonogramu zajęć szkolnych w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły.
3. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin zajęć specjalistycznych tzn. 60 minut każde z nich.
4. Zamawiający zapewnia do realizacji zamówienia niezbędne pomieszczenia.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dzieci w trakcie trwania zajęć i na tę okoliczność zobowiązany jest ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej. Kopie polisy ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 14 dni id dnia zawarcia umowy.
§ 4
Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego prowadzenia zajęć poprzez:
a. Realizację celów dogoterapii obejmujących m. in.: wsparcie procesu rozwojowego dzieci, naukę bezpiecznego kontaktu ze zwierzętami, relaksację dzieci,
b. Prowadzenia dokumentacji zajęć min. Dziennika zajęć, sporządzenie końcowej oceny/sprawozdania z realizacji zajęć.
c. Współpracę z personelem szkoły.
§5
Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zleceniodawcy wykonywać obowiązków wynikających z niniejszej umowy za pośrednictwem osób trzecich.
§ 6
- W zakresie poufności współpracy Zleceniobiorca zobowiązuje się do :
1) Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących uczestników zajęć z wyłączeniem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie.
2) Ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MSWiA z dnia 29.04.2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz.1024)
- Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje mogące mieć wpływ na jakość realizowanego przedmiotu umowy z wyłączeniem informacji, do których zachowania w poufności Zamawiający jest zobowiązany na mocy obowiązujących go zasad etyki lub przepisów prawa.
§ 7
Zamawiający realizując postanowienia umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-169/11-00 jaką zawarł z Instytucją Pośredniczącą zastrzega sobie, jak również upoważnionym przedstawicielom Instytucji Pośredniczącej, prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem systemowym pn. „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, w tym dokumentów finansowych.
§ 8
1. Za wykonanie przedmiotu umowy przyjmuje się wynagrodzenie w wysokości podanej w ofercie Wykonawcy tj. ……… zł (słownie ………………………………) brutto za 1 godzinę zajęć specjalistycznych, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy.
2. Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1, w wysokości równej iloczynowi 60 godzin zajęć oraz wynagrodzenia jak w ust.1. Wynagrodzenie to maksymalnie wynosić będzie ……… zł brutto (słownie: ……………………………………………).
3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę jak w § 1 będzie płatne miesięcznie zgodnie z iloczynem wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust.1 i liczby godzin zajęć przeprowadzonych w danym miesiącu.
4. Warunkiem i podstawą wypłaty wynagrodzenia jest przedłożenie przez Wykonawcę poprawnie sporządzonego rachunku lub faktury VAT poprzedzone:
a) odbiorem przedmiotu umowy, stwierdzającym należyte jej wykonanie na podstawie protokołu odbioru usług, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy,
b) zatwierdzeniem przez Zamawiającego „Miesięcznego sprawozdania z realizacji czynności”, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy,
5. Zamawiający ma obowiązek zapłaty rachunku w terminie do 21 dni od dnia jego otrzymania.
6. Za datę wypłaty wynagrodzenia uznaje się datę wystawienia przez Zamawiającego polecenia przelewu wynagrodzenia na konto Wykonawcy.
7. Poza wynagrodzeniem określonym w ust. 1 Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy.
8. Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
9. Wykonawca oświadcza, że jest / nie* jest płatnikiem VAT.
* niewłaściwe skreślić
§ 9
Strony ustalają następujące zasady odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy:
1. W razie stwierdzonych nieprawidłowości czy naruszeniu postanowień niniejszej umowy, w tym w szczególności Zamawiający wyznacza Wykonawcy stosowny termin do ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieprawidłowości bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
2. Każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu jak w pkt.1 skutkuje możliwością dochodzenia kary umownej w wysokości 0,5% miesięcznego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
3. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z winy drugiej strony obowiązuje kara umowna w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w § 8 ust.2.
4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie z wynagrodzenia kar umownych zastrzeżonych dla Zamawiającego.
5. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości poniesionej szkody, na zasadach ogólnych.
§ 10
1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie poprzez obustronne podpisanie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 11
1. Zamawiający i Wykonawca mogą odstąpić od umowy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania wiadomości o naruszeniu obowiązków jak w § 3, § 4, § 5.
2. Każda ze stron może rozwiązać umowę za uprzednim 2 –tygodniowym okresem wypowiedzenia.
§ 12
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
§ 13
Niniejszą umowę sporządza się w czterech egzemplarzach: trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Załącznik do umowy
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUG
zrealizowanych w ramach umowy nr …………… z dnia …………………..
dla Zamawiającego : Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56- 100 Wołów
przezWykonawcę: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
w ramach projektu „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zlecenia: Przeprowadzenie zajęć w zakresie dogoterapii
Termin realizacji zlecenia: ………………………………………………………………..
Ilość godzin: …………………………………………………………………………………….
Miejsce realizacji zlecenia: Szkoła Podstawowa Specjalna nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie
1
|
|
Strony umowy zgodnie stwierdzają, że przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z jej zapisami. Zamawiający nie wnosi zastrzeżeń do sposobu jej wykonania, a niniejszy protokół stanowi podstawę wystawienia rachunku.
|
2
|
Zamawiający wnosi następujące zastrzeżenia do sposobu zrealizowanej usługi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
Uwaga:
Zaznaczenie wiersza 1 oznacza, że protokół niniejszy stanowi podstawę do wypłacenia wynagrodzenia
Zaznaczenie wiersza 2 oznacza, że wynagrodzenie może być wypłacone po usunięciu zastrzeżeń Zamawiającego
Wykonawca: Zamawiający:
………………………………………………… ………………………………………………
data i podpis