IZP 3431-27/2007-5
Wołów, 09.11.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie,
tel. 071 3805901, fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zestaw komputerowy - szt. 2
2. Monitor LCD 22 - szt. 3
3. UPS 800 VA - szt. 2
4. Dysk zewnętrzny 1,5 TB - szt. 1
5. Laptop - szt. 1
6. Obiektyw do aparatu - szt. 1
7. Works 9.0 BOX + MS Office Standard 2007 upgrade BOX - szt. 3
8. GDATA Foto Office 2007 PL BOX - szt. 2
9. Corel DRAW Graphics Suite 12 Special Edition Win PL Box - szt. 1
10. Pamięć DDR2 1GB 533Mhz - szt. 2
11. Listwa zasilająco-filtrująca (7 gniazd) - szt. 2
Szczegółowy zakres
Zestawy komputerowy - szt.2
Płyta główna: BTX, wspomagająca technologię wielowątkowości oraz dwurdzeniowości; szyna systemowa minimum 1066 MHz; TPM , z możliwością rozbudowy pamięci do DDR2-SDRAM 667MHz oraz technologia umożliwiającą zdalny dostęp do komputerów podłączonych do sieci LAN niezależnie od stanu włączenia lub wyłączenia komputera oraz niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego (nawet gdy nie mają systemu operacyjnego, dysku twardego lub są wyłączone)
Dodatkowo wbudowana technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym, spełniająca wymogi:
a) monitorowanie stanu komponentów komputera - CPU,
Pamięć, HDD, itp, wersje BIOS, płyty głównej,
b) zdalna konfiguracja BIOSu, zdalny update BIOSu, zdalne przejęcie konsoli tekstowej systemu, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z virtualnego CD ROM lub FDD w serwerze zarządzającym.
c) wbudowana pamięć nie ulotna, pozwalająca na zapis i przechowywanie informacji o wersji (wersja, zainstalowane updaty, sygnatury wirusów, itp.) zainstalowanego oprogramowania i zdalny odczyt tych informacji,
d) ww. funkcje dostępne przy wyłączonym komputerze oraz przy nieobecnym/ uszkodzonym systemie operacyjnym.
Chipset: rekomendowany przez producenta procesora;
Procesor: procesor klasy x86, czterordzeniowy, o wydajności ocenionej na minimum 310 punktów przez test sprawności BAPCO Sysmark 2004 overall Office Productivity, taktowany zegarem co najmniej 2.4 GHz, technologia szyny systemowej minimum 1066 MHz, pamięć cache CPU co najmniej 8 MB L2 (po 4MB na parę rdzeni).
Pamięć RAM: Min 4 GB (2 x 2048 MB DDR2 533Mhz) (min 4GB - 4sloty); Kontroler HDD oraz Dysk twardy:
Kontroler HDD 6xSATA 300 z możliwością RAID 0, 1, 5, 10; HDD 320 GB SATA II 300 z podziałem na partycje 20 na 30 na 50%; dysk w przypadku uszkodzenia pozostaje u użytkownika; Karta graficzna: Karta grafiki, 256-bitowy rdzeń graficzny taktowany z szybkością 400MHz, pamięć systemowa o przepustowości do 10,6 GB na s z modułami pamięci DDR2 667, szybkość przetwarzania pikseli 1,6 GPixels na s i 1,6 GTexeles na s, maksymalna wielkość pamięci wideo 256MB, maksymalna rozdzielczość 2048 x 1536 na 75Hz, Zintegrowane wyjście analogowe i cyfrowe.
Karta dźwiękowa:
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną Intel® High Definition Audio zgodna z standardem AC97;
Karta sieciowa: 10 na 100 na 1000 Ethernet RJ 45 WuOL, zintegrowana z płytą główną;
Porty: min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy, 1394 umieszczone trwale na płycie głównej 2x IEEE1394 z czego 1 wyprowadzone na zewnątrz obudowy;
Sloty: 2x PCI, 1xPCIex1, 1xPCIex16;
Klawiatura, Mysz optyczna USB;
Napędy: FDD, DVDRW; wewnętrzny czytnik kart pamięci typu: Smart Media, Secure Digital, MultiMedia Card, Mini Secure Digital, Memory Stick Pro, Compact Flash Typ II, Compact Flash Typ I
Obudowa: Obudowa BTX Midi TOWER, Zasilacz o mocy min 550W spełniający normy EU55022 na B, EU55024, EU60950, zasilacz z dwubiegowym wyłącznikiem,
Obudowa w jednostce centralnej powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem do zarządzania, odnotowujący zdarzenie również przy wyłączonym komputerze. Obudowa komputera musi mieć możliwość zamknięcia na kłódkę lub na linkę zabezpieczającą (np Kensington ). Obudowa zaprojektowana tak, aby można było bez narzędzi otwierać obudowę, wymieniać napędy optyczne, dyski twarde, karty rozszerzeń;
System operacyjny: MS Windows XP Professional PL OEM;
Dodatkowe oprogramowanie: Nero min 6.0, Oprogramowanie producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci (hardware+software) - oprogramowanie powinno być w polskiej wersji językowej,
Oprogramowanie do zarządzania komputerem umożliwiające Audyt oprogramowania zainstalowanego na komputerze, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, możliwość zdalnego blokowania możliwości zapisu na płytach CD, HDD, USB.
Oprogramowanie powinno mieć interfejs w języku polskim.
Gwarancja: 3 lata typu door to door; (transport sprzętu do oraz z serwisu na koszt autoryzowanego punktu serwisowego)
Certyfikaty i standardy: CE na wyżej wymieniony sprzęt, Certyfikat ISO9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym - wymagane stosowne dokumenty Głośność jednostki potwierdzona załączonym raportem zgodnym z standardami DIN EN 27779:1991, ISO 9296, RAL-UZ 78 nie większa niż 25,5dB w stanie Idle/bezczynności
Monitor LCD 22 - szt. 3
Przekątna: 22, plamka 0.282 rozdzielczość 1680 x 1050, kontrast 1000:1, jasność nominalna 300 cd na m2, kąt widzenia poziom: 170 stopni; kąt widzenia pion: 160 stopni, maks. częst. odchylania pionowego: 75 Hz; maks. częst. odchylania poziomego: 83 KHz; wielkość plamiki: 0,282 mm; czas reakcji plamki 5 ms, ilość wyświetlanych kolorów: 16,7 mln; analogowe złącze D-Sub 15-pin: TAK; cyfrowe złącze DVI: TAK; głośniki 2 x 1W, możliwość montażu na ścianie - standard Vesa 100 mm, TCO`03, MPR 3, ISO 13406-2,
UPS 800VA - szt. 2
Klasa produktu: UPS - zasilacz awaryjny; Moc pozorna: 800 VA; Moc rzeczywista: 540 Wat; Maks. czas przełączenia na baterię: 4 ms; Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania: 6 x IEC320 C13 (10A); Czas podtrzymania: 5,3 min - 17,6 min; Napięcie wejściowe: 230V; Częstotliwość: 50Hz; Zakres napięcia wyjściowego: 176-294V; Zimny start: Tak; Interfejsy RS232, USB; dodatkowe informacje: Automatyczna regulacja napięcia (AVR), ochrona linii tel na DSL
Dysk zewnętrzny 1,5 TB - szt. 1
Dysk w zewnętrznej obudowie z interfejsem USB 1.1, USB 2.0 i FireWire 400&800; prędkość obrotowa silnika: 7200 obr. na min.; średni czas wyszukiwania: 9 ms; maksymalna zewnętrzna szybkość transmisji: USB 2.0 - 480 Mbits na s (60MB na s), FireWire400 - 400 Mbits na s (43MB na s), FireWire800 - 800 Mbits na s (91MB na s); pojemność pamięci podręcznej: 16 MB; możliwość konfiguracji RAID 0 lub RAID 1, zgodność z normą RoHS; oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa danych.
Notebook - szt. 1
Klasa procesora: AMD Turion 64 X2 Dual-Core; Prędkość procesora: 1,9 GHz; Częstotliwość szyny FSB: 800 MHz; Pojemność pamięci podręcznej: 1 MB; Pojemność dysku: 120 GB; Zainstalowana pamięć : 1024MB; Rodzaj pamięci: SODIMM DDR2; Częstotliwość szyny pamięci: 667 MHz; Maksymalna wielkość pamięci: 4096MB; Ilość banków pamięci: 2 szt.; Ilość wolnych banków pamięci: 0; Przekątna ekranu LCD: 15,4; Typ ekranu: TFT WXGA; Maksymalna rozdzielczość LCD: 1280 x 800; Typ karty graficznej: ATI Radeon X1250; Dodatkowe informacje n/t zainst. Pamięci: Przydzielana dynamicznie; Karta dźwiękowa: High Definition Audio; Napędy wbudowane (zainstalowane): DVD±RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer; Typ gniazda rozszerzeń: 1 x PC Card Slot (typ I na II); Urządzenia wskazujące: Touchpad + scroll zone; All-in-one: nie; Rodzaj baterii: Li-Ion; Przybliżony czas pracy na bateriach do: 3,5h; Złącza zewn: 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), FireWire (IEEE 1394), wyjście słuchawkowe, wejście na mikrofon, Wejście zasilania (DC-in), RJ-11, RJ-45, 4 x USB 2.0, Złącze stacji dokującej; Bezprzewodowa karta sieciowa : TAK; Typ bezprzewodowej karty sieciowej: IEEE 802.11a-b na g; Bluetooth: TAK; Czytnik kart pamięci: TAK; Typy odczytywanych kart pamięci: SecureDigital Card, MultiMedia Card, MemoryStick, MemoryStick Pro, xD-Picture Card; Wyposażenie standardowe: 1x10 na 100 na 1000BaseT Gigabitethernet (RJ45), Modem 56K V.92, głośniki, Czytnik linii papilarnych; Dodatkowe wyposażenie: Moduł GPS CompactFlash Holux GR-271 - odbiornik GPS zintegrowany z kartą Compact Flash współpracuje z dowolnym urządzeniem posiadającym gniazdo CF - używa protokołu NMEA 0183 v2.2 - chipset SiRF STAR III, równoczesne śledzenie do 20 satelitów, wbudowana bateria do podtrzymania pamięci, wbudowana antena, gniazdo do anteny zewnętrznej - zasilanie z gniazda CF + antena zewnętrzna; Zainstalowany system operacyjny: Windows XP Pro; Gwarancja-rękojmia : 12 miesięcy;
Obiektyw do aparatu - szt. 1
Obiektyw EF 70-300mm f-4-5.6 IS USM
Oprogramowanie:
Works 9.0 BOX + MS Office Standard 2007 upgrade BOX - szt. 3 GDATA FotoOffice 2007 PL BOX - szt. 2 CorelDRAW Graphics Suite 12 Special Edition Win PL Box - szt. 1 Pozostałe: Pamięć DDR2 1GB 533Mhz - szt. 2 Listwa zasilająco-filtrująca (7 gniazd) - szt. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
2) Wzór umowy podpisany i parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 2
3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej - zamówieniem,
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty::
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 3
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 4
2) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr. 5
3) dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1 - 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 14:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 5.
Termin otwarcia ofert:
19.11.2007 godzina 14:15,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 18
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 218151– 2007 z dnia 09.11.2007 ogłoszenia w BZP