Wołów, 01.04.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
Nr 1/ZDP/DW/ZP/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
2. Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, od dnia ogłoszenia w godzinach 700 – 1500 oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
4. Przedmiot zamówienia: „Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Wołowskiego grysami i emulsją przy użyciu Patchera w ilości 1.500 Mg – około 16.800 m2w roku 2008”
Przy utrzymaniu nawierzchni dróg grysami i emulsją (remoncie cząstkowym) Patcherem należy zastosować drogową emulsję kationową szybkorozpadową K-1 65 % oraz grysy bazaltowe 2-5 i 5-8 mm wg normy PN-B-11112 z 1996 r.
Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne wydane przez uprawnione jednostki.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.31.42-6
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2008 r.
7. Warunki udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ilości min. 750 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
Potencjał techniczny: remonter – Patcher – 1 szt.
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi patchera
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na załączonym wzorze – załącznik nr 4.
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ilości min. 750 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
8. Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 22.04.2008 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 13.
11. Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
12. Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Czesława Szmulewska i Tadeusz Wróblewski.
Dyrektor ZDP
Marek Tracichleb