logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


RW- 3431-10/06-4-2006
Wołów, dnia 2006-09-14
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE ZAPYTANIA OCENĘ
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:

Zakup skanera do Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości "

Oferty należy składać do dnia 22.09.2006 do godz. 12.00 w:
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.09.2006 o godz. 12.15 w
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18

Termin wykonania zamówienia: do 2006-10-06

Tryb udzielenia zamówienia
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
 
Opis przedmiotu zamówienia
Klasa produktu: Skaner; Obszar zastosowań: biurowy, zaawansowany; Typ skanera: stolikowy; Element światłoczuły: CCD; Optyczna rozdzielczość skanowania: 2400x2400 dpi; Maks. rozdzielczość skanowania: interpolowana-nieograniczona; Głębia koloru: 48 bit; Przyciski szybkiego dostępu: Tak; Skan przeglądowy: 7 s; Pionowy wymiar obszaru skanowania: 297 mm; Poziomy wymiar obszaru skanowania: 216 mm; Skalowanie: 10-2000 co 1% %; Interfejs: USB 2.0; Dodatkowe informacje: Automatyczny podajnik dokumentów na 50 arkuszy, Skanowanie slajdów i negatywów 35mm, Skanowanie za pomocą automatycznego podajnika z prędkością do 8 str/min, Automatyczne przetwarzanie dwustronnych dokumentów, Przyciski szybkiego wybierania: share-to-web, e-,mail, Przyciski szybkiego wybierania: skanuj, kopiuj, Przyciski szybkiego wybierania: zapisz dokument na dysku, Praca bez nadzoru, Przystawka do przeźroczy: służy jako podświedlacz do przeglądania klatek; Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 98/ME/2000/XP, MAC OS Xv10.1.5 lub nowsza; Zawartość zestawu: przewód USB, przewód zasilający, zasilacz, Automatyczny podajnik dokumentów (ADF), arkusz czyszczący do ADF, Przystawka do przeźroczy, przewodnik użytkownika, arkusz instalacyjny, oprogramowanie i sterowniki na CD; Dołączone oprogramowanie: Hp Photo Imaging, HP Memories Disc Creator, HP Instant Share, I.R.I.S. OCR, NewSoft Presto! PageManager 7, HP Commercial Scanjet 5590 TWAIN (tylko dla Windows); Głębokość: 340 mm; Szerokość: 488 mm; Wysokość: 162 mm; Masa netto: 5,73 kg.
Wymagane posiadane certyfikaty i standardy:
  • Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (CE )                   
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
 
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
kod CPV: 33261200-9
 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
  • nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4
  • nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
  • nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
  • formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
  • koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem",
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
Dokumenty dodatkowe:
  • Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 3
  • Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia
  • Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • podpisany wzór umowy- załącznik numer 4
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 , opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
  • wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
  • wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
  • wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
  • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
  • w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Informacjana na temat części zamówienia: zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %

Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 2006-10-22

Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Dariusz Baszniak tel. (071) 389 25 50 wew.906/ (071) 380 59 06 e-mil: wolow@powiatwolowski.pl, Henryk Worońko tel. (071) 389 25 50 wew.936/ (071) 380 59 36 e-mail: zamowienia@powiatolowski.pl

Ilość odwiedzin: 982
Nazwa dokumentu: zapytanie o cenę na
Skrócony opis: Zakup skanera do Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-09-14 17:26:31
Data udostępnienia informacji: 2006-09-14 17:26:31
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-15 09:13:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner