Powiązane dokumenty:
IZP 3431-7/10-8-2010 Wołów, 08.03.2010r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 57112 - 2010 data 02.03.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, fax. 071 3805900.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: TYTUŁ.
W ogłoszeniu jest: Budowa boiska szkolnego ORLIK w Brzegu Dolnym przy Zespole Szkół Zawodowych.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012, przy ul. 1 Maja 1a w Brzegu Dolnym.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).
W ogłoszeniu jest: Budowa boiska szkolnego ORLIK w Brzegu Dolnym przy Zespole Szkół Zawodowych..
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012, przy ul. 1 Maja 1a w Brzegu Dolnym.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: Budowa boiska szkolnego ORLIK w Brzegu Dolnym przy Zespole Szkół Zawodowych Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacjach technicznych - załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ i projekcie architektoniczno - budowlanym - załącznik nr 12 do SIWZ..
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012, przy ul. 1 Maja 1a w Brzegu Dolnym
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa wysokość włókna min. 40 mm i mniejsza niż 60 mm na podkładzie z maty elastycznej, jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)
1.Typ włókna: monofil
2.Skład chemiczny włókna; polietylen
3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki
2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
-wyposażenie do piłki koszykowej:
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
-wyposażenie do piłki siatkowej:
- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuka
-wyposażenie do piłki ręcznej:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki
- siatki do bramek- 2 sztuki
3.Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
4.Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
5.Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 6 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 2 do SIWZ-Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 3 do SIWZ-Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ-Przedmiar robót, Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1 do 6: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy
7.Budowa budynku sanitarno-szatniowego Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 2 do SIWZ-Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 3 do SIWZ-Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ-Przedmiar robót, Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5).
W ogłoszeniu jest: 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.31.61.00-6, 45.31.53.00-1, 45.23.24.60-4..
W ogłoszeniu powinno być: 45.21.22.21-1.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 30.07.2010..
W ogłoszeniu powinno być: Okres w miesiącach: 4.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
W ogłoszeniu powinno być:
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Wołów
Nr 11 9583 1022 0100 0447 2001 0004
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 - 100 Wołów w pok. nr 5 lub dołączyć do oferty.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1).
W ogłoszeniu jest: -działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień..
W ogłoszeniu powinno być: - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień : dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych (objętych zakresem przedmiotu zamówienia) okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 4 robót budowlanych (co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową -z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców)okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5).
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie..
W ogłoszeniu powinno być: -ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
W ogłoszeniu jest: -wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
W ogłoszeniu powinno być: -wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
W ogłoszeniu jest:
Formularz ofertowy - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1;
Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 2;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- załącznik nr 3;
Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 5;
kosztorys ofertowy oparty o przedmiar robót;
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych..
W ogłoszeniu powinno być:
Wzór oferty - zaparafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę- załącznik nr 7 do SIWZ Istotne postanowienia umowy - zaparafowane na każdej stronie i podpisane przez Wykonawcę- załącznik nr 8 do SIWZ Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
a. konstrukcyjno- budowlanej,
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
3.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com)
2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB.
3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
4.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 17.03.2010 godzina 10:00,
miejsce: Powiat Wołowski pl. Piastowski 2 56 - 100 Wołów Pokój nr 5..
W ogłoszeniu powinno być: 24.03.2010 godzina 10:00,
miejsce: Powiat Wołowski pl. Piastowski 2 56 - 100 Wołów Pokój nr 5..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.5).
W ogłoszeniu jest: do 16.04.2010..
W ogłoszeniu powinno być: do 23.04.2010..
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 63122 – 2010z dnia 08.03.2010 ogłoszenia w BZP