Wołów, dnia 2006-05-24
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
tel/tax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY poniżej 60.000 Euro na:
Remont nawierzchni chdnika w ciagu drogi powiatowej Nr 1291 D - ul. Naborowska w Brzegu Dolnym o pow. 1200,6 m2
Oferty należy składać do dnia 14.06.2006 do godz. 13.00 w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 13
Termin wykonania zamówienia: w ciagu 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pokój nr 14 od dnia 29.05.2006 w godzinach 7.00 – 15.00 (tel./fax 071 389 47 25).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Doświadczenie
- wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy to w tym okresie zadań o zakresie odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia
- dokumenty potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością
- Potencjał techniczny
- płyta wibracyjna do zagęszczania – 1 szt.
- koparko-ładowarka – 1 szt.
- młot pneumatyczny lub elektryczny do kucia – 1 szt.
- samochód samowyładowczy min. 5 T – 1 szt.
- Potencjał kadrowy
- dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz doświadczeniem w realizacji i kierowaniu podobnymi robotami. Kierownik robót powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze
- wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji całości robót
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (Dz.U. Nr 71 poz. 645 z 2004 r.)
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski
Ilość odwiedzin: | 551 |
Nazwa dokumentu: | przetarg nieograniczony na |
Skrócony opis: | Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1291 D – ul. NABOROWSKA W BRZEGU DOLNYM o pow. 1200,6 m2 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator |
Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator |
Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator |
Data wytworzenia informacji: | 2006-05-24 13:31:36 |
Data udostępnienia informacji: | 2006-05-24 13:31:36 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2006-05-24 13:37:16 |