Wołów, dnia 2010-10-29
Starosta Wołowski
ogłasza nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze: inspektor- Przewodniczący Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe: geodezja i kartografia
2. Minimum 3 letni staż pracy.
3. Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych ( art. 43 ust 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne( Dz.U. z 2005r.Nr 240, poz.2027 ze zm.)
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
7. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.
8. Znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy.
9. Dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Wymagania dodatkowe
1. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
2. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i w zespole
3. Mile widziany 5 letni staż pracy w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego.
III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1.Zadania podstawowe:
Uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w formie opinii zatwierdzającej stanowisko członków Zespołu i konsultantów branżowych.
Przyjmowanie i wydawanie uzgodnionych projektów oraz ich rozliczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Założenie i prowadzenie mapy koordynacyjnej.
Ewidencja projektów w dokumentach zasobu.
Współpraca z organami nadzoru budowlanego w stwierdzonych przypadkach realizacji sieci uzbrojenia w sposób niezgodny z uzgodnionym projektem.
2 Zadania okresowe:
Ewidencjonowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz zamówień w systemie elektronicznym Geo Admin.
Udostępnianie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym udzielanie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków.
Naliczanie opłat w oparciu o zgłoszenie pracy geodezyjnej lub zamówienie oraz wystawianie faktur.
Prowadzenie aktualizacji zasobu oraz dokumentów znajdujących się w zasobie (czynności techniczne związane z przyjmowaniem, rozkompletowaniem i wyłączeniem dokumentów przyjętych do zasobu).
Obsługa reprodukcji map i dokumentów wydawanych z zasobu.
Dokonywanie corocznych raportów dla celów statystycznych z zakresu wykonywanych zadań oraz wynikających z przepisów prawa zestawień.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej(http://powiat.wolowski.pl)
2. Życiorys CV (własnoręcznie podpisany)
3. List motywacyjny
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i posiadanych uprawnień geodezyjnych.
5. Kserokopie świadectw pracy lub w przypadku aktualnego zatrudnienia zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub skarbowe umyślne.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
8. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie plac Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres starostwa ( ul. plac Piastowski 2 56-100 Wołów) z dopiskiem „ Nabór na stanowisko inspektora w GK„ w terminie do dnia 09.11.2010r. do godz. 15.30
Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://powiat.wolowski.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22. Wybrany kandydat/kandydaci: Lemiesz Marcin
ORG.1110-10/10 02.12.2010r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Inspektor- Przewodniczący Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wydziale w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko urzędnicze został wybrany do zatrudnienia Pan
Marcin Lemiesz
zamieszkały
w Trzebnicy
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Marcin Lemiesz spełnia wszystkie wymogi stawiane kandydatom na stanowisko inspektora- Przewodniczącego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wydziale Geodezji Kartografii, Katastru i Nieruchomości.
Pan Marcin Lemiesz jest absolwentem Akademii Rolniczej we Wrocławiu kierunku geodezja i kartografia. Posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Ponad 5 lat pracował w administracji samorządowej w komórkach geodezyjnych. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się dużym zasobem wiedzy specjalistycznej.
ORG.1110.10/10/2011 02.02.2011r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU WYNIKU NABORU NA STANOWISKO
Inspektor- Przewodniczący Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wydziale w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że osoba wybrana do zatrudnienia Pan Marcin Lemiesz nie podjął zatrudnienia, dlatego też unieważnia się wynik naboru na ww stanowisko.
Na stanowisko Inspektora- Przewodniczącego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wydziale w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości zostanie ogłoszony ponowny nabór.
|