| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich i Ochrony Cywilnej
Zadania Wydziału:
- prowadzenia Punktu Obsługi Klienta,
- przygotowywania pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę,
- prowadzenia spraw związanych z organizowaniem imprez masowych,
- wykonywania zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń,
- przyjmowania zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zgubionych, przechowywania tych rzeczy oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru,
- wydawania kart wędkarskich,
- obsługi administracyjno-biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,
- sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej, prowadzenia tajnej kancelarii,
- prowadzenia spraw związanych z ochroną informacji niejawnych,
- współpracy ze służbami, inspekcjami i strażami,
- organizowania i przeprowadzania poboru,
- organizowania i przeprowadzania akcji kurierskiej,
- prowadzenia spraw w zakresie reklamacji wojskowej,
- planowania, wykonywania i koordynacji przedsięwzięć w zakresie podwyższania gotowości obronnej powiatu,
- zarządzania w sytuacjach kryzysowych przy pomocy Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- koordynacja działań Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
- koordynowania przygotowań i realizacji przedsięwzięć zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej na terenie powiatu.
Nazwa dokumentu: | Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Kompetencje i Zadania | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-26 09:54:11 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-26 09:54:11 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-05-14 12:07:07 |
Wersja do wydruku...
|