logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


RW- 3431/7/2006

Wołów, dnia 2006-09-01

Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE ZAPYTANIA OCENĘ
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:

Zakup komputera wraz z oprogramowaniem, drukarki oraz aparatu cyfrowego"
UNIEWAŻNIONY

Oferty należy składać do dnia 11.09.2006 do godz. 11.00 w:

 
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.09.2006 o godz. 11.15 w

Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18

Termin wykonania zamówienia: do 2006-09-29
 
Tryb udzielenia zamówienia
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
 
Opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ A
Zestaw komputerowy – szt. 2
Płyta główna rekomendowana przez producenta procesora. Procesor o z rodziny x86 co najmniej 32-bitowy o wydajności ocenionej na minimum 160 punktów przez test sprawności BAPCO Sysmark 2004 overall Office Productivity, wentylator procesora łożyskowany kulkowo. Pamięć RAM 1024 MB DDR SDRAM 533MHz (max 4GB – 4sloty), Kontroler HDD oraz Dysk twardy Kontroler HDD ATA 100 oraz 2xSATA 150; HDD Min. 120 GB IDE SMART II min Ultra ATA-100 z podziałem na partycje 30/30/40%; dysk w przypadku uszkodzenia pozostaje u użytkownika, karta graficzna o parametrach nie gorszych niż: Szyna pamięci: 256-bitowa; Rodzaj pamięci: DDRAM; Zainstalowana pamięć wideo: 32 MB; Częstotliwość RAMDAC: 360 MHz; Maksymalna rozdzielczość obrazu: 2048x1536 pikseli; Typ złącza magistrali: AGP; Urządzenia wejścia / wyjścia: wyjście TV, wyjście DVI; Złącze zewnętrzne: 15 pin VGA, 1xDVI out; Obsługiwane standardy: Direct X, Open GL; System operacyjny: Windows 95/98/2000, Microsoft Windows NT 4.0 Workstation, Microsoft Windows ME, Microsoft Windows XP; Dołączone oprogramowanie: Digimask, HeadFone, eDualHead; Cechy dodatkowe: Dwa układy DAC: 360Mhz + 230Mhz, Kabel do TVout (opcja), w zestawie konwerter DVI>RGB, Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną zgodna z AC97 6-kanałowa, Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną, porty: 1 x LPT; 2 x RS232; min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy, sloty: 3x PCI, 1xAGPx8, Klawiatura , Mysz optyczna USB, naped FDD 3,5 1,44MB, napęd optyczny DVD RW, Obudowa Midi TOWER, 1 wolne miejsce na napęd zew. 5,25oraz 1x3,5 po zainstalowaniu wszystkich wymaganych urządzeń, 1 x3,5 zewn. na dodatkowy HDD, Zasilacz 300W (110-220V) spełniający normy EU55022/B, EU55024, EU60950, zasilacz z dwubiegowym wyłącznikiem, Obudowa w jednostce centralnej powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem do zarządzania, odnotowujący zdarzenie również przy wyłączonym komputerze., Obudowa komputera musi mieć możliwość zamknięcia na kłódkę lub na linkę zabezpieczającą (np Kensington )., Obudowa zaprojektowana tak, aby można było niezależnie zdejmować lewy lub prawy bok obudowy bez używania narzędzi. System operacyjny MS Windows XP Professional PL, gwarancja 36 miesięcy Door-to-Door.
 
Do oferowanego sprzętu należy dostarczyć (oryginał lub ksero potwierdzone za zgodność z orginałem)
  • Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu
  • Deklaracje zgodności oferowanego sprzętu (CE)
  • Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym
  • Oświadczenie producenta potwierdzający że dostarczony sprzęt posiada odpowiednią ilość punków wskazaną przez zamawiającego w teście sprawności BAPCO Sysmark 2004 overall Office Productivity
 Certyfikaty nie muszą być tłumaczone na język polski

UPS – szt. 2
Klasa produktu: UPS - zasilacz awaryjny; Moc pozorna: 500 VA; Moc rzeczywista: 300 Wat; Architektura UPSa: off-line (standby); Maks. czas przełączenia na baterię: 8 ms; Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania: 3 x IEC320 C13 (10A); Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową: 1 x IEC320 C13 (10A); Typ gniazda wejściowego: IEC320 C14 (10A); Czas podtrzymania dla obciążenia 100%: 2,4 min; Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: 13,9 min; Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym: 196-280 V; Zmienny zakres napięcia wejściowego: 160-300 V; Zimny start: Tak; Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Nie; Sinus przy pracy bateryjnej: Nie; Porty komunikacji: USB; Port ochrony linii danych: RJ45 - linia modemowa/faxowa; Diody sygnalizacyjne: konieczna wymiana baterii, praca z baterii, praca z sieci zasilającej, przeciążenia UPSa; Alarmy dźwiękowe: praca z baterii, przeciążenie UPSa, znaczne wyczerpanie baterii; Typ obudowy: DESKTOP; Wyposażenie standardowe: kabel USB, kabel zasilający 1.8m IEC320 C13/C14 - 2 szt., oprogramowanie na CD, instrukcja obsługi; Dołączone oprogramowanie: PowerChute Personal Edition; Szerokość: 90 mm; Wysokość: 170 mm; Głębokość: 280 mm; Masa brutto: 7,05 kg; Masa netto: 6,35 kg; Kolor: beżowy.
Wymagane posiadane certyfikaty i standardy:
  • Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (CE)
MS Office 2003 Standard PL (BOX) – szt. 2
Klasa produktu: Pakiet biurowy; Rodzina: Office 2003; Obszar zastosowań: biurowy, domowy; Składowe/zastosowanie produktu: Works - zintegrowany pakiet do zastosowań domowych, Excel - arkusz kalkulacyjny, Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji, Word - edytor tekstu, PowerPoint - program do tworzenia prezentacji; Typ produktu: Zestaw; Liczba użytkowników: 1 szt.; Wersja językowa: polska; Platforma systemowa: Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows XP lub nowszy.


Monitory LCD 19 - szt. 3
 
Klasa produktu: Monitor LCD; Przekątna ekranu: 19 cali(48 cm); Maksymalna powierzchnia robocza (wys. X szer.) 301,1 mm x 376,2 mm; Czas reakcji 8 ms; Kontrast 700:1; Jasność: 300 cd/m2; kąt widzialności (CR>10) Poziomo/pionowo: 150/135; prawo/lewo: 75/75, góra/dół: 75/60; Kąt widzialności (CR>5) Horizontal/vertical: 170/155; right/left: 85/85; up/down: 85/70; Wyświetlane kolory: 16,7 mln; Wielkość plamki: 0,294 mm x 0,294mm; Synchronizacja pozioma: 24-80 KHz; Synchronizacja pionowa: 55-75 Hz; Szerokość pasma wizyjnego: 135 MHz; Rozdzielczość fizyczna: 1.3 megapiksela (1280x1024); wejścia: DVI-D, D-Sub mini 15 pin, złącze USB; wyjście słuchawkowe Wbudowane głośniki: TAK 2 x 2W (stereo); dodatkowe wyposażenie: czujnik ruchu na podczerwień, czujnik światła w pomieszczeniu; kąt pochylenia: 25 st. do tyłu, 5 st. do przodu; Spełniane normy jakościowe: TCO 99, ISO-13406-2, MPR III, CE; Pobór mocy (praca/spoczynek): 38/2 Wat; Cechy dodatkowe: kompatybilność ze standardem VESA 100 x 100 mm
Wymagane posiadane certyfikaty i standardy:
  •  Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (CE)
Pen driver 1 GB – szt. 2
pamięć dyskowa w postaci klucza USB 2.0 High Speed, widoczna w systemie jako dysk wymienny; pracuje z systemami Win98 (sterowniki producenta), Win Me/2000/XP (sterowniki systemowe), transfer odczytu na poziomie 6.0 MB/s, zapis 3 MB/s, brak strefy publicznej i prywatnej, brak zabezpieczenia enkrypcją

Drukarka atramentowa A3 – szt. 1
Klasa produktu: Drukarka atramentowa; Obszar zastosowań: biurowy; Technologia druku: atramentowa; Druk w kolorze: Tak; Druk Photo: Tak; System zarządzania kolorami: PhotoRet III; Maks. rozmiar nośnika: A3; Rozdzielczość w pionie (mono): 1200 dpi; Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi; Rozdzielczość w pionie (kolor): 4800 dpi; Rozdzielczość w poziomie (kolor): 1200 dpi; Szybkość druku (mono): 30 str./min.; Szybkość druku (kolor): 20 str./min.; Wydajność: 5000 str./mies.; Zainstalowana pamięć: 32 MB; Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95/98/2000/ME/NT 4.0/XP, Mac OS 10.1 lub nowszy, DOS; Złącze zewnętrzne: USB 2.0, IEEE 1284; Ilość pojemników z tuszem: 2 szt.; Pojemność podajnika papieru: 150 szt.; Pojemność tacy odbiorczej: 100 szt.; Maks. pojemność podajników: 150 szt.; Obsługiwane nośniki: papier A3, papier A4, papier B4, papier B5, papier C6; Gramatura papieru: 60-280 g/m2; Kabel USB: Tak; Cechy dodatkowe: Moduł automatycznego druku dwustronnego; Zawartość zestawu: przewód zasilający, arkusz instalacyjny, sterowniki, trójkolorowy wkład atramentowy, czarny wkład atramentowy.
Wymagane posiadane certyfikaty i standardy:
  • Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (CE)
CZĘĆŚĆ B
Aparat fotograficzny- sz.1
Matryca CCD :   8 mln pix; Rozdzielczość obrazu :  3456 x 2304, 2496 x 1664, 1728 x 1152; Pamięć :  CompactFlash Typ I, CompactFlash Typ II; Czułość (ISO) :  auto (100-400), 100, 200, 400, 800, 1600; Obiektyw : 
EF- S 18-55 mm f/3.5-5.6 II; Balans bieli :  auto, 5 ustawień programowych, ręczny; Obiektyw: obiektyw 18-55 mm (wymienne obiektywy); Zakres ostrości :  według obiektywu; Macro :  według obiektywu; Migawka :  30-1/4000 sek., Bulb
Lampa błyskowa :  auto, redukcja czerwonych oczu, błysk dopełniający, wyłączona;
Format zapisu dan. :  JPEG, RAW; Wyświetlacz LCD : 1.8"; Zdjęcia seryjne: 3 kl./s min 14 zdjęć w serii; Standard pomiaru błysku: E-TTL II; Procesor: DIGIC II; System AF 7- punktowy; Stabilizacja :  nie; Kolor :  czarny; Klasa aparatu : lustrzanka półprofesjonalna, cyfrowa; Karta CF 1024 HighSpeed 150
Dodatkowo:
Futerał transportowy(pokrowiec)
Dodatkowy akumulator       
                    
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
 
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
  • 30231000-7 – drukarki i komputery
  • 33451000-6 – aparaty fotograficzne  
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
  • nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4
  • nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
  • nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
  • formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
  • koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem",
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
Dokumenty dodatkowe:
  • Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 3
  • Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia
  • Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • podpisany wzór umowy- załącznik numer 4
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 , opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
  • wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
  • wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
  • wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
  • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
  • w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Informacjana na temat części zamówienia: zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %

Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 2006-10-11

Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Dariusz Baszniak tel. (071) 389 25 50 wew.906/ (071) 380 59 06 e-mil: wolow@powiatwolowski.pl, Henryk Worońko tel. (071) 389 25 50 wew.936/ (071) 380 59 36 e-mail: zamowienia@powiatolowski.pl
 

Ilość odwiedzin: 980
Nazwa dokumentu: zapytanie o cenę na
Skrócony opis: Zakup komputera wraz z oprogramowaniem, drukarki oraz aparatu cyfrowego
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-09-01 15:24:52
Data udostępnienia informacji: 2006-09-01 15:24:52
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-04 16:34:14

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner