| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Zgłoszenie sprzedaży pojazdu
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg pokój nr 2-4 (parter) Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45 (071) 389-13-10
Wymagane dokumenty:
-
Zawiadomienie o sprzedaży pojazdu,
-
Kopia dokumentu, na podstawie której nastąpiło zbycie pojazdu,
-
Dowód osobisty właściciela pojazdu.
Opłaty:
- Opłata za wniosek w znaczkach skarbowych: 5,00 zł
- Opłata za dołączone załączniki do wniosku (za każdy załącznik): 0,50 zł
Okres oczekiwania:
Od ręki
Podstawa prawna:
- Art. 78 ust. 2 pkt 1 ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 1997 r. Nr 98, poz. 602 ze zmianami).
- § 13 ust. 2 rozporządzenia ministra infrastruktury z 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123).
Wzór wniosku:
Podmiot udostępniający: | Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg | Osoba, która wytworzyła informację: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która odpowiada za treść: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Baszniak | Data wytworzenia informacji: | 2004-12-28 12:01:29 | Data udostępnienia informacji: | 2004-12-28 12:01:29 | Data ostatniej aktualizacji: | 2004-12-28 12:09:05 |
Wersja do wydruku...
|