|
STAROSTWO POWIATOWE W WOŁOWIE
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
IZP.272.1.13.2015.4 Wołów, dn. 06.11.2015 r.
MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Z DNIA 30.10.2015 r.
Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, iż zmienia zapisy w treści zapytania ofertowego oraz załączniku do zapytania ofertowego na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Wołowie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych”.
Wyjaśnienia:
Usuwa się zapis w pkt IV.7 ppkt 7.3 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, który brzmi:
7.3 Usługi kurierskie świadczone w systemie „od drzwi do drzwi” w gwarantowanych terminach, polegające na odbiorze od Zamawiającego, po zleceniu usługi telefonicznie a następnie przemieszczeniu i doręczeniu dnia następnego adresatowi w kraju przesyłek zawierających: dokumenty, korespondencje, towary, (w rozumieniu Ustawy Prawo Pocztowe.
Usuwa się zapisy w pkt IV.9 i 10 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, które brzmią:
9.Zlecenie na wykonanie usługi kurierskiej będzie zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego pod numerem wskazanym przez Wykonawcę. W razie zaistnienia nagłej potrzeby Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki kurierskie w punkcie obsługi właściwym dla Wykonawcy, który znajduje się w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach co najmniej od 10:00 do 18:00.
10.Dowodem nadania przesyłki kurierskiej będzie kopia wypełnionej przez zamawiającego i podpisanej przez osobę upoważnioną Wykonawcy nalepki adresowej zwierającej potwierdzenie nadania przesyłki z uwzględnianiem daty, godziny i podpisu Wykonawcy.
Obecny zapis w pkt IV.7 ppkt 7.4 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, brzmi:
7.4.Pocztę firmową polegającą na przewozie przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Zamawiającego – znajdującej się przy pl. Piastowskim 2, 56-100 Wołów, z Biura Podawczego Starostwa Wołowskiego- pokój Nr 5 parter do siedziby Wykonawcy w celu ich nadania. Usługa winna być świadczona Zamawiającemu raz dziennie, w dni robocze dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach między 09:30, a 11:00 przez okres każdego miesiąca obowiązywania umowy.
Zmienia się w/w zapis w IV.7 ppkt 7.4 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
7.3.Odbiór poczty z siedziby Zamawiającego - polegający na przewozie przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Zamawiającego – znajdującej się przy pl. Piastowskim 2, 56-100 Wołów, z Biura Podawczego Starostwa Wołowskiego- pokój Nr 5 parter do siedziby Wykonawcy w celu ich nadania. Usługa winna być świadczona Zamawiającemu raz dziennie, w dni robocze dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach między 09:30, a 11:00 przez okres każdego miesiąca obowiązywania umowy.
Obecny zapis w pkt IV.11 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, brzmi:
11.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce/jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Zmienia się w/w zapis w pkt IV.11 (Opis przedmiotu zamówienia) zapytania ofertowego, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
9.Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce/jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Obecny zapis w pkt IV.14 lit. n) - Opis przedmiotu zamówienia - zapytania ofertowego, brzmi:
14.n) Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Zmienia się w/w zapis w pkt IV.14 lit. n) – Opis przedmiotu zamówienia - zapytania ofertowego, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
14.n) Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Usuwa się zapis w § 4 ust. 3 wzoru umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), który brzmi:
3. Zlecenie na wykonanie usługi kurierskiej będzie zgłaszane przez Zamawiającego pod numerem telefonu wskazanym przez Wykonawcę.
Obecny zapis w § 5 ust. 1 pkt 14) wzoru umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) brzmi:
14.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Zmienia się w/w zapis w § 5 ust. 1 pkt 14) wzoru umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), który po zmianie otrzymuje brzmienie:
14.Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Pozostałe zapisy zapytania ofertowego wraz z załącznikami pozostają bez zmian.
W załączeniu :
- Zapytanie ofertowe PO MODYFIKACJI.
- Wzór umowy PO MODYFIKACJI.
STAROSTA WOŁOWSKI
Maciej Nejman
_______________________________
Kierownik Zamawiającego
Otrzymują:
1. wszyscy uczestnicy postępowania
2. a/a (Wydział IZP)