IZP 3431-24/2007-5 Wołów, 06.11.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie,
tel. 071 3805901, fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Założenie monitoringu wizyjnego budynków następujących szkół:
- Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie ul. Spacerowa 1,
- Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1-go Maja 1a,
- Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie ul. T. Kościuszki 27,
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wołowie pl. Jana III Sobieskiego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy:
Założenia monitoringu wizyjnego budynków następujących szkół:
- Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie ul. Spacerowa 1,
- Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1-go Maja 1a,
- Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie ul. T. Kościuszki 27,
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wołowie pl. Jana III Sobieskiego 2.
Szczegółowy zakres:
- Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie:
a. Dostawa oraz instalacja kamery zewnętrznej szt.1 przy wejściu do budynku szkoły.
b. Dostawa oraz instalacja kamer wewnętrznych szt.7 w budynku szkoły.
c. Dostawa oraz instalacja rejestratora cyfrowego w budynku szkoły.
d. Dostawa oraz montaż koniecznych podzespołów do prawidłowego funkcjonowania monitoringu (zgodnych z specyfikacją techniczną).
e. Roboty towarzyszące zawarte w specyfikacji technicznej .
f. Serwis i konserwacja.
g. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwić włączenie szkoły lub placówki do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości.
- Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym:
a. Dostawa oraz instalacja kamery zewnętrznej szt.1 przy wejściu do budynku szkoły.
b. Dostawa oraz instalacja kamer wewnętrznych szt.7 w budynku szkoły.
c. Dostawa oraz instalacja rejestratora cyfrowego w budynku szkoły.
d. Dostawa oraz montaż koniecznych podzespołów do prawidłowego funkcjonowania monitoringu (zgodnych z specyfikacją techniczną).
e. Roboty towarzyszące zawarte w specyfikacji technicznej.
f. Serwis i konserwacja.
g. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwić włączenie szkoły lub placówki do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości.
- Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie
a. Dostawa oraz instalacja kamery zewnętrznej szt.1 przy wejściu do budynku szkoły.
b. Dostawa oraz instalacja kamer wewnętrznych szt.4 w budynku szkoły.
c. Dostawa oraz instalacja rejestratora cyfrowego w budynku szkoły.
d. Dostawa oraz montaż koniecznych podzespołów do prawidłowego funkcjonowania monitoringu (zgodnych z specyfikacją techniczną).
e. Roboty towarzyszące zawarte w specyfikacji technicznej.
f. Serwis i konserwacja.
g. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwić włączenie szkoły lub placówki do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości.
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Wołowie
a. Dostawa oraz instalacja kamer zewnętrznych szt.7 .
b. Dostawa oraz instalacja kamery wewnętrznej szt.1
c. Dostawa oraz instalacja rejestratora cyfrowego w budynku szkoły.
d. Dostawa oraz montaż koniecznych podzespołów do prawidłowego funkcjonowania monitoringu (zgodnych z specyfikacją techniczną).
e. Roboty towarzyszące zawarte w specyfikacji technicznej
f. Serwis i konserwacja
g. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwić włączenie szkoły lub placówki do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości.
Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia określa: - opis przedmiotu zamówienia wraz specyfikacją techniczną,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8, 29.81.61.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.5 Wykonali własnymi siłami co najmniej jedno zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na dostawie i instalacji monitoringu wizyjnego.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
2) Wzór umowy podpisany i parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 2
3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej -zamówieniem,
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 4
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 5
2) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr. 6
3) dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1 - 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.11.2007 godzina 10:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 5.
Termin otwarcia ofert:
19.11.2007 godzina 10:15,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 18
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 213425– 2007 z dnia 06.11.2007 ogłoszenia w BZP