| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości |
|
symbol:
|
GK |
|
|
pokój nr 37 (II piętro) |
|
Kierownik Wydziału:
|
Małgorzata Gorgoń |
geodezja@powiatwolowski.pl |
|
|
|
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
|
|
pokój nr 38 (II pietro) |
|
Inspektor:
|
Artur Kosmalski |
geodezja@powiatwolowski.pl |
Inspektor:
|
Henryka Komorek |
|
Sam. Referent:
|
Jolanta Gołębiowska |
|
Ewidencja Gruntów |
|
|
pokój nr 34 (II piętro) |
|
Inspektor:
|
Stanisława Erenfeld-Filińska |
|
Mł. Referent:
|
Sabina Brzostowska |
|
Gospodarka Nieruchomościami |
|
|
pokój nr 36 (II piętro) |
|
Inspektor:
|
Krystyna Łozińska |
geodezja@powiatwolowski.pl |
Inspektor:
|
Alicja Wachna |
|
Podinspektor:
|
Michał Zioła |
geodezja@powiatwolowski.pl |
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej |
|
|
pokój nr 35 (II piętro) |
|
Inspektor:
|
Jarosław Lipiński |
dokumenty@powiatwolowski.pl |
|
|
|
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Zadania Wydziału:
Zadania z zakresu gospodarki nieruchomościami:
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami :
- sprzedaż, zamiana, oddawanie w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenie, obciążanie ograniczonymi prawami rzeczowymi nieruchomości;
- wskazywanie nieruchomości, które mogą być przeznaczone na wyposażenie państwowej osoby prawnej lub jako wkład niepieniężny do spółki;
- orzekanie o oddaniu w trwały zarząd nieruchomości;
- orzekanie o wygaszeniu trwałego zarządu;
- orzekanie o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi;
- przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem rolnym :
- orzekanie o nadaniu gospodarstwa;
- poświadczenie nabycia prawa własności w formie aktu nadania;
- orzekanie o ustaleniu ceny i określeniu granic nadanego gospodarstwa;
- orzekanie o nadaniu nieruchomości dzierżawcom i ustaleniu cen nabycia, oraz o nabyciu z innych tytułów niż dzierżawa.
- Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własnosci.
- prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych:
- orzekanie o wyłączeniu gruntów rolnych z produkcji rolniczej;
- kontrola wyłączania gruntów rolnych z produkcji rolniczej.
- orzekanie o zwrocie gruntu niezbędnego do korzystania z budynków oraz działek dożywotnich w trybie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
- prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów.
- orzekanie o dokonaniu zmian w gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
Zadania Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
- gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom fizycznym i prawnym;
- kontrola właściwego obiegu, wykorzystania, i reprodukowania materiałów geodezyjnych i kartograficznych;
- prowadzenie ewidencji gruntów i budynków;
- prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( część techniczna );
- prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
- zakładanie osnów szczegółowych;
- zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
- ochrona znaków geodezyjnych;
- prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład SIT – u;
- prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
- obsługa techniczna Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
- planowanie wykorzystania środków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym;
- wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
- przeprowadzanie przetargów na prace geodezyjne związane z prowadzeniem zasobu oraz na zakup sprzętu.
Zadania Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej:
- przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz zamówień
- ewidencjonowanie przyjętych zgłoszeń i zamówień
- udostępnianie danych z zasobów
- przyjmowanie i udostępnianie przekazywanej do zasobu przez wykonawcę pracy, ocena jej zgodnosci z zasadami wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, sporządzanie protokołu kontroli,
- wykonywanie prac związanych z modernizacją zasobu i dokumentów ilustrujących zasób, przekształcenie informacji w nich zawartych w banki danych geodezyjnych i kartograficznych,
- wykonywanie prac związanych ze zmianą tradycyjnego prowadzenia istniejących dokumentów ilustrujących zasób na prowadzenie z wykorzystaniem technik komputerowych i technologii informatycznych,
- obsługa reprodukcji map i dokumentów zasobu,
- naliczanie opłat w oparciu o zgłoszenie pracy lub zamówienie,
- obsługa techniczna Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
Nazwa dokumentu: | Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - Kompetencje i Zadania | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-26 09:43:27 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-26 09:43:27 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-15 18:56:28 |
Wersja do wydruku...
|