W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego w ramach dofinasowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego w ramach dofinasowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.272.1.10.2024.RD
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert 1) listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów;2) osobiście w Starostwie Powiatowym w Wołowie; 3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: starostwo@powiatwolowski.pl
rozstrzygnięcie

Zamawiający informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania nr 1, 2 i 3 wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

 

N-BUD Daniel Nowak

ul. Spokojna 2

55 – 010 Radwanice 

z ceną wykonania zamówienia:

Ogółem: 16 000 zł

Zad. Nr 1 – 10 000 zł

Zad. Nr 2 – 2 000 zł

Zad. Nr 3 – 4 000 zł

 

Uzasadnienie wyboru: 

W/w Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i uzyskał 100 punktów w kryterium cena oraz złożył wymagany komplet dokumentów.

    Powiat Wołowski

    pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, tel. (71) 380 59 01, faks (71) 380 59 00, 

    e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl, www.powiatwolowski.pl

_____________________________________________________________

IR.272.1.10.2024.RD                                                       Wołów, 19.04.2024 r.


 

Zapytanie ofertowe
 

na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego w ramach dofinasowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



 I.        Zamawiający 

Powiat Wołowski z siedzibą w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, NIP: 988-02-19-208, tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00.

 
II.      Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego, o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.). 

 
III.    Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego w ramach dofinasowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla następujących zadań:

zadanie nr 1 - „Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołowskiego” w formule „zaprojektuj i wybuduj” (Edycja 8/2023)

zadanie nr 2 – „Modernizacja drogi powiatowej w Gminie Wińsko” w formule „zaprojektuj i wybuduj” (Edycja 8/2023)

zadanie nr 3 – „Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołowskiego” (Edycja 6PGR/2023)

 
2. Do głównych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało:  

1)   reprezentowanie inwestora na budowie, 
2) sprawowanie kontroli zgodności robót budowlanych z dokumentacją projektową,  zgłoszeniem i innymi decyzjami, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową o realizację robót i harmonogramem robót;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i ziemnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac i przekazywanie ich do użytkowania, 
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 
6) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem,
7) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
8)   dokonanie odbiorów robót,
9)  nadzorowanie budowy (pobyt na budowie) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, a także w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych, 
10) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
11) opiniowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych oraz ich przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu, w szczególności w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez wykonawcę zadania inwestycyjnego stosownego wniosku,
12) prawo żądania od kierownika robót  wstrzymania  dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem/pozwoleniem na budowę, 
13) kontrolę jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
14)   żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w wykonanych robotach oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
15) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 
16) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
17)   potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
18) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych,
19)   sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
20) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego,
21)   sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót budowlanych przez cały okres budowy.

3.   Wykonawca zobowiązuje się do wypełniania obowiązków, których zakres został określony w niniejszej umowie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz  przepisami BHP.

4.  Szczegółowy zakres robót budowlanych, które mają zostać objęte nadzorem inwestorskim w ramach niniejszej umowy, określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót lub opis przedmiotu umowy, stanowiące integralne części umowy z Wykonawcą. 

5.   Wykonawca jest zobowiązany posiadać uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru (ewentualnie Wykonawca oświadcza, że osoby uprawnione przez niego do realizowania niniejszej umowy mają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru).

IV.  Opis robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego

Zadanie nr 1

Roboty budowlane dla zadania nr 1 obejmują remont nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 10,81 km, z podziałem na 6 odcinków (dróg) na terenie trzech gmin: 

Gmina Wołów/Brzeg Dolny

1)      droga powiatowa relacji Prawików - Brzeg Dolny - Stary Dwór – gr. powiatu (dawna DW 341) na następujących odcinkach: 

-        m. Prawików, dł. 0,99 km 
-        Grodzanów – Stopień Wodny, dł. 0,99 km
-        m. Grodzanów, dł. 0,99 km
-        Brzeg Dolny (Krańsko) – Wały, dł. 0,99 km
-        Stary Dwór – granica powiatu wołowskiego i trzebnickiego, dł. 0,99 km

Gmina Wińsko

2)      1271D Wrzeszów – skrzyż. z DP 1099D, dł. 0,99km 
3)      1114D Czaplice – Białawy Wielkie, dł. 0,99 km 
4)   1324D granica powiatu wołowskiego i trzebnickiego (Barkowo) – Aleksandrowice – dł. 1,9 km 
5)      1275D  Kozowo – Gryżyce, dł. 099 km 
6)      1113D Brzózka – skrzyż. z DP 1274D (Morzyna), dł. 0,99 km 

 Podstawowy zakres robót budowlanych obejmuje:

-        sfrezowanie istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej
-        wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi
-        ułożenie nowej, jednolitej nawierzchni jezdni z masy bitumicznej
-      wykonanie poboczy utwardzonych z frezowiny lub materiału kamiennego  

Zadanie nr 2

Roboty budowlane dla zadania nr 2 obejmują remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1278D od m. Orzeszków do DW 334 (m. Konary), o łącznej długości 2,225 km, na następujących odcinkach drogi:

Gmina Wińsko

-     m. Orzeszków (koniec nawierzchni brukowej) do mostu na rz. Jezierzyca, dł. 995 m
-    od skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej (m. Orzeszków) do skrzyżowania z drogą leśną gruntową, dł. 282 m
-     od drogi leśnej gruntowej do DW 334 (m. Konary), dł. 948 m

Podstawowy zakres robót budowlanych obejmuje:

-        ścinka poboczy o gr. do 10 cm
-        wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi
-        wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni z masy bitumicznej

Zadanie nr 3

Roboty budowlane dla zadania nr 3 obejmują remont nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 5,735 km, z podziałem na 5 odcinków (dróg) na terenie trzech gmin: 

Gmina Wińsko

1)      DP 1272D – m. Grzeszyn, dł. 990 m
2)      DP 1099D – odc. Wińsko - Rogów Wołowski, dł. 1120 m
3)      DP 1276D – odc. DK 36 - Słup, dł. 990 m

Gmina Wołów/Brzeg Dolny

4)      DP 1291D

-        odc. Naborów - skrzyż. z drogą gminną na Bukowice, dł. 990 m
-        m. Stobno, dł. 990 m

5)      droga powiatowa relacji Prawików – Brzeg Dolny - Stary Dwór – gr. powiatu (dawna DW 341) – w m. Pysząca, dł. 655 m

Podstawowy zakres robót budowlanych obejmuje:

-        sfrezowanie istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej
-        ułożenie nowej, jednolitej nawierzchni jezdni z masy bitumicznej
-     wykonanie poboczy utwardzonych z frezowiny lub materiału kamiennego   

V.     Termin wykonania 

1.   Okres świadczenia usługi dla zadania nr 1 wynosi 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych (planowany na miesiąc lipiec br.).
2.   Okres świadczenia usługi dla zadania nr 2 wynosi 3 miesiące od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych (planowany na miesiąc czerwiec br.).
3.   Okres świadczenia usługi dla zadania nr 3 wynosi 4 miesiące od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych (planowany na miesiąc maj br.).
4.   O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 7 dni roboczych przed datą  jej podpisania.

 VI.   Kryteria oceny ofert

1.   Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:

cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100% = 100 pkt

 
2.   Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                                    Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------  x 100

                                                    Cena brutto oferty badanej

 
3.  Uzyskana liczba punktów w kryterium cena zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4.  Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalną ilością punktów.
5.   Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto i brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
6.  Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
7. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 
8. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. 
9.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego powyżej kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
10.   Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
11.   W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają równą ilość punktów i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu 

1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)  zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4)   zdolności technicznej lub zawodowej:

Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w poniżej przedstawionym zakresie:

a)   w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej jedną usługę pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru na inwestycji podobnej do będącej przedmiotem zamówienia o wartości min. 300.000,00 zł, a usługi te zostały odebrane bez zastrzeżeń

Wykonawca nie może sumować robót o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

 b)  dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, która:  

-  posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane uprawniające do nadzorowania robotami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-  posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
-   pełniła funkcję Inspektora nadzoru przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 300.000,00 zł brutto, od rozpoczęcia robót do ich zakończenia na stanowisku Inspektora nadzoru. Przez zakończenie robót należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu,
-   należy do właściwej izby samorządu zawodowego.

 Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami zapytania ofertowego.

 VIII.  Wymagane oświadczenia i dokumenty 

 1.   W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –  załącznik nr 2,
2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VII  ust. 2 pkt 4 lit. a) – załącznik nr 3, 
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku udziału, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. b) – załącznik nr 4.

 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 IX.    Cena oferty 

1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w myśl art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem kompletnego przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również wszelkie inne koszty w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3.  Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem (arytmetyczny sposób zaokrąglania cen), z wyodrębnieniem, jeżeli występuje, należnego podatku VAT.
4.  Cena oferty winna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
6.  Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację zamówienia określone zostały we wzorze umowy.
7.  Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.  
8.   Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen.

X.  Opis sposobu przygotowania ofert 

1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, na które wykonawca może złożyć ofertę.
2.  Oferta powinna być złożona w języku polskim.
3. Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty: 
1)  formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1,
2) oświadczenie Wykonawcy wskazane w rozdziale 8 ust. 1 pkt 1 – załącznik nr 2,
3)  wykaz usług wskazany w rozdziale 8 ust. 1 pkt 2 – załącznik nr 3,
4)  wykaz osób, wskazany w rozdziale 8 ust. 1 pkt 3 – załącznik nr 4.

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty, podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.

 4.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych dokumentów, które były wymagane przez Zamawiającego, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.   Ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 11.00.

7. Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

8. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)  listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego; 

2) osobiście w Starostwie Powiatowym w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na drogach powiatowych Powiatu Wołowskiego;

3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki, załączonych do korespondencji na adres: starostwo@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

9. Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 71520000- Usługi nadzoru budowlanego

10.   Pozostałe informacje:

1)   Osoba do kontaktu:  Beata Frala, e-mail: beata.frala@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36.

 2) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

3) Wszelkie pytania i wnioski dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy kierować na adres mailowy zamowienia@powiatwolowski.pl. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego, nie później jednak niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 

4)  Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.

5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zamówienia i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania, bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

7)      Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

XI.  Załączniki:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2.       Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
3.       Wykaz usług – załącznik nr 3
4.       Wykaz osób – załącznik nr 4
5.       Wzór umowy – załącznik nr 5 
6.       Plany sytuacyjne – załącznik nr 6

XII.  Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych 

1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56  – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
2) Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
-        art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe   w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
4)   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-    podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
5)  Okres przechowywania danych:
a)  w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia za- kończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b)  w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
-  przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
-  dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
-  w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,
6)  Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych  wynikają z ustawy Pzp.
7)  Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8)  Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)  Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod- stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia została ujęta w formularzu ofertowym.


 
STAROSTA                       WICESTAROSTA
  /-/                                         /-/               
Janusz Dziarski                         Jarosław Iskra
 

………….……………………………………………..

(podpis Zamawiającego)

Załączniki

Powiadom znajomego