Zgłoszenie posiadacza odpadów (zwolnionego z obowiązku uzyskania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
pokój nr 32 (II piętro)
Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45
sekretariat: (071) 380-59-01
inspektor Wydziału Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa: (071) 380-59-33
Podstawa prawna
- Art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (Dz. U. Nr 152, poz. 1734)
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wpisanie do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów prowadzonego przez starostę zawierający następujące dane:
- imię i nazwisko lub nazwę posiadacza odpadów,
- adres zamieszkania lub siedziby posiadacza odpadów,
- numer REGON,
- wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do odzysku lub unieszkodliwiania, z podaniem ich kodu,
- oznaczenie obszaru prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
- wskazanie miejsca i sposobu magazynowania odpadów,
- wskazanie sposobu i środków transportu odpadów.
Opłata skarbowa
Nie podlega opłacie skarbowej
Miejsce złożenia dokumentów:
Punkt Obsługi Klienta, pokój nr 5 - parter
Termin załatwienia
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego do miesiąca od dnia złożenia.
Sposób załatwienia
Przyjęcie zgłoszenia i wpis do rejestru
Tryb odwoławczy
brak