PT/PTT-2370/1/2006
Wołów, dnia 2006-11-07
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:
" Remont nawierzchni przy wjeździe do budynku
Oferty należy składać do dnia 20.11.2006 do godz. 10.00 w:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wojska Polskiego 38
56-100 Wołów
Pokój nr 26
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.11.2006 o godz. 10.15 w
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wojska Polskiego 38
56-100 Wołów
Pokój nr 24
Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2006 r
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej 8 975,44 euro.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres zawiera:
-
Roboty rozbiórkowe- rozebranie istniejących nawierzchni zgodnie z przedmiarem robót
-
Roboty ziemne- wykonanie podsypki z ubitego piasku zgodnie z przedmiarem robót
-
Roboty drogowe- wykonanie podjazdu grug.8 cm. Z kostki betonowej typu np. POLBRUK
-
Roboty kanalizacyjne- wymiana czyszczaków i czyszczenie sieci
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45233220-7
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
-
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4
-
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
-
wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
-
złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
-
nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
-
formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
-
koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem",
-
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
Dokumenty dodatkowe:
-
Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer: 3
-
Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
-
podpisany wzór umowy załącznik nr 4
-
kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiar robót
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
-
wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 , opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
-
wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postepowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji
-
wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
-
wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
-
jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
-
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
-
w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Informacja na temat części zamówienia: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 2006-12-20
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Paweł Gibek, tel. (071) 389 27 02 wew. 44 lub (071) 380 89 94, e-mail: pt_wolow@kwpsp.wroc.pl