| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Wołów, dnia 29.03.2006 r.
RL – 6224 / 1 / 05
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA WODNOPRAWNEGO
Starostwo Powiatowe w Wołowie, Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, zgodnie z art. art 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. "Prawo wodne" (Dz. U. nr 115 poz 1229) 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracynego (teks jednolity Dz. U. nr 98, poz. 1071 z 2000r.) zawiadamia, że zostało wszczęte na wniosek gminy Wołów
postępowanie wodnoprawne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie kanalizacją sanitarną grawitacyjno-ciśnieniową cieku podstawowego Struga Mojęcicka w km 5+480, 5+525, 5+740, 6+035, 6+050, 6+315 w obrębie gruntów wsi Mojęicie
Uwagi i wnioski w powyższej sprawie mogą być wnoszone do Wydziału Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2 (II piętro, pokój nr 33), w ciągu 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego zawiadomienia. Sprawę prowadzi z ramienia Starosty mgr inż. Paweł Stec telefon kontaktowy: 389 25 50, 389 25 42.
Otrzymują :
-
Burmistrz Miasta i Gminy Wołów,
-
Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Inspektorat w Trzebnicy ul. Milicka 21, 55-100 Trzebnica,
-
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław 2
-
Jan Łapka, ul. Jasna 8, Mojęcice, 56-100 Wołów
-
Andrzej Bochenek, ul. Akacjowa 1, Mojęcice, 56-100 Wołów
-
a/a
Ilość odwiedzin: | 456 | Nazwa dokumentu: | zawiadomienie w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na | Skrócony opis: | przekroczenie kanalizacją sanitarną grawitacyjno-ciśnieniową cieku podstawowego Struga Mojęcicka w km 5+480, 5+525, 5+740, 6+035, 6+050, 6+315 w obrębie gruntów wsi Mojęcice | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Baszniak | Data wytworzenia informacji: | 2006-03-31 13:08:38 | Data udostępnienia informacji: | 2006-03-31 13:08:38 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-03-31 13:21:39 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|